گزارش ها: جو بایدن هفته آینده کمپین ریاست جمهوری 2024 را اعلام می کند

گزارش ها: جو بایدن هفته آینده کمپین ریاست جمهوری 2024 را اعلام می کند

به گزارش رسانه های آمریکایی، بایدن قرار است هفته آینده کمپین انتخاباتی مجدد خود را با انتشار ویدئویی آغاز کند.

واشنگتن:

رسانه‌های آمریکایی روز پنجشنبه گزارش دادند که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا می‌تواند نامزدی مورد انتظار خود برای دومین دوره ریاست جمهوری را در اوایل هفته آینده اعلام کند.

بر اساس گزارش‌هایی که در رسانه‌هایی از جمله واشنگتن پست و سی‌ان‌ان به نقل از منابع ناشناس منتشر شده، بایدن قرار است کمپین انتخاباتی مجدد خود را با انتشار ویدئویی آغاز کند.

روزنامه پست گزارش داد که این می تواند روز سه شنبه، سالگرد روزی در سال 2019 باشد که بایدن به رقابت برای رقابت با دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا در سال 2020 پیوست. با این حال، این گزارش تاکید کرد که این برنامه ها نهایی نشده اند و ممکن است به تعویق بیفتند.

بایدن که در حال حاضر با ۸۰ سال سن، مسن‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده است، تا دور دوم ریاست جمهوری خود ۸۶ ساله خواهد شد. پیشتاز فعلی جمهوری خواهان ترامپ است که احتمال رو به رشد برگزاری مجدد یکی از تفرقه انگیزترین انتخابات در تاریخ ایالات متحده را افزایش می دهد.

در سال 2019، بایدن پیشنهاد خود را با یک آدرس ویدیویی باز کرد. اگرچه بسیاری در ابتدا او را از زمان پایان دوره معاونت رئیس جمهور در دوران باراک اوباما به عنوان فردی خارج از سیاست می دیدند، اما او نامزدی دموکرات ها را به دست آورد، سپس ترامپ را در رقابتی طوفانی شکست داد که جمهوری خواه تلاش کرد آن را سرنگون کند.

بایدن بارها از کاندیداتوری اش سخن گفته است، از جمله هفته گذشته در جریان سفر به ایرلند که گفت: «به شما گفتم که برنامه من این است که دوباره نامزد شوم».

با این حال، حامیان بایدن اشاره کرده اند که او لزوماً عجله ندارد. جمهوری خواهان به سمت یک نبرد احتمالی زشت نامزدی در حال حرکت هستند، در حالی که بایدن از مزایای عدم وجود رقیب جدی در حزب خود برخوردار است.

واشنگتن همچنین در حال وارد شدن به یک مبارزه سیاسی طولانی مدت و پرمخاطره بر سر تمدید سقف استقراض ایالات متحده است، اختلافی که خطر پایان دادن به نکول بدهی ایالات متحده و تحولات جدی اقتصادی را برای مدتی در هفته های آتی دارد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)