گزارش: روسیه خانه تعطیلات ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین را برای تامین بودجه تهاجم بیشتر می فروشد

روسیه خانه تعطیلات رئیس جمهور اوکراین را برای تأمین بودجه تهاجم بیشتر می فروشد: گزارش

رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی

دولت روسیه گفته است که پول حاصل از فروش اموال تعطیلات ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، برای تامین مالی تهاجم روسیه به اوکراین استفاده خواهد شد. تلگراف

را رسانه خبری در ادامه گزارش شد که رهبر کریمه منصوب شده توسط روسیه ویدئویی را منتشر کرد که در آن تصمیم قانونگذار محلی را برای ملی کردن 57 دارایی که قبلاً متعلق به تجار و شخصیت‌های عمومی اوکراینی بودند، اعلام کرد.

سرگئی آکسیونوف، فرماندار کریمه، با اشاره به آپارتمان رئیس جمهور که به نام همسرش ثبت شده است، گفت: کریمه حقوق تعدادی از املاک از جمله ساختمانی در سیمفروپل متعلق به پارلمان ممنوعه تاتار کریمه و همچنین آپارتمان اولنا زلنسکا را به دست خواهد آورد. .

همچنین بخوانید | «فایده …»: زلنسکی ایران را به دلیل ارسال پهپاد به روسیه محکوم کرد

وی افزود: «دشمنان روسیه در کریمه روسیه پول در نمی آورند.

این خبرگزاری افزود که خانواده زلنسکی در سال 2013 یک آپارتمان پنت هاوس سه اتاقه که به عنوان خانه تعطیلات آنها در شهر ساحلی مشهور لیوادیا در کریمه بود خریداری کرده بودند. هرگز قادر به حرکت در

به گفته رسانه دولتی روسیه، ارزش این ملک در حدود 800000 دلار (66169120 روپیه) بوده است.

ولادیمیر کنستانتینوف، رئیس پارلمان کریمه گفت که این آپارتمان به حراج گذاشته خواهد شد و عواید آن صرف جنگ روسیه در اوکراین خواهد شد.

وی گفت: «برای فروش گذاشته می‌شود و پول اول از همه صرف نیازهای عملیات ویژه نظامی، خانواده‌های سربازان کشته شده و خانواده‌های مردان بسیج می‌شود». تلویزیون دولتی روسیه

در همین حال، رئیس جمهور ولودیمیر زلنسکی، روسیه را به ایجاد رعب و وحشت در اوکراین متهم کرد، زیرا ارتش او اعلام کرد که 36 پهپاد تهاجمی ساخت ایران را که توسط نیروهای مسکو مستقر شده بود، سرنگون کرده است.

زلنسکی در پستی در شبکه های اجتماعی گفت: «دشمن با پرتاب 36 فروند شاهد به وحشت اوکراین ادامه داد. هیچکدام به هدف خود نرسیدند.

من از نیروهای پدافند هوایی خود برای نتیجه 100 درصد سپاسگزارم.»

روسیه در ماه‌های زمستان اوکراین را در معرض بمباران هوایی بر روی زیرساخت‌های کلیدی قرار داد، اما این حملات اخیراً کاهش یافته است.

وزارت دفاع اوکراین گفت: “در مجموع 36 مهمات رگبار از جهت شمالی و جنوبی پرتاب شد. هدف دشمن احتمالاً حمله به زیرساخت های حیاتی و تاسیسات نظامی در مناطق غربی اوکراین بود.”

“همه 36 شاهد سرنگون شدند!”

اوکراین پس از درخواست از متحدان غربی برای افزایش قابلیت‌های دفاع هوایی، به طور فزاینده‌ای در از بین بردن امواج موشک‌های کروز و پهپادهای روسیه ماهر شده است.

(با ورودی های نمایندگی ها)