گردشگر آلمانی که در معبد بالی برهنه شد برای درمان سلامت روان فرستاده شد

گردشگر آلمانی که در معبد بالی برهنه شد برای درمان سلامت روان فرستاده شد

معبد هندو ساراسواتی در اوبود.

یک گردشگر آلمانی که پس از برهنه شدن و اجرای نمایش مقدس در معبدی در بالی دستگیر شده بود، توسط مقامات اندونزی برای درمان سلامت روان فرستاده شد. پست صبحگاهی چین جنوبی. دارجا توشینسکی بیست و هشت ساله نیز به عدم پرداخت قبوض هتل در تعطیلات در جزیره متهم شد.

این درحالی است که این کشور قوانین سخت گیرانه تری را برای گردشگرانی که رفتار نادرست دیده می شود اجرا می کند. این کشور جنوب آسیا شاهد افزایش بازدیدکنندگان خارجی بوده است که به دلیل انجام اقدامات یا حرکاتی که به گفته مقامات، حساسیت های مذهبی هندوهای بالی را توهین می کند، اخراج می شوند.

استفانوس ساتاکه بایو، سخنگوی پلیس به SCMP گفت: “این خارجی افسرده است زیرا پولی برای تامین هزینه اقامت خود در بالی ندارد.”

طبق عکس‌ها و ویدئوهای مختلفی که در رسانه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، این زن برهنه در معبد هندو ساراسواتی در اوبود، در نزدیکی رقصندگان دیده شد. این جوان 28 ساله قصد ورود به حرم داخلی حرم را داشت تا اینکه مامور حفاظت از این کار منع کرد.

بر اساس این گزارش، او ظاهراً با کارکنان درگیر شد و سپس به زور وارد محوطه بیرونی شد و در آنجا لباس‌هایش را درآورد و نزدیک رقصندگان ایستاد.

پلیس اندونزی اضافه کرد که خانم توشینسکی همچنین برهنه در مناطق اقامتی استراحتگاه که در آن اقامت داشت پرسه می زد. با این حال، آنها تصمیم گرفتند که علیه او اتهامی وارد نکنند. معبد همچنین مراسمی را برای “پاکسازی” فضای مقدس ترتیب داد. پس از امتناع از سوار شدن به پرواز بازگشت به آلمان، خانم توشینسکی در نهایت به یک بیمارستان روانی در شهر بنگلی منتقل شد.

در ماه دسامبر، پارلمان اندونزی قانونی را تصویب کرد که رابطه جنسی خارج از ازدواج را غیرقانونی می کند. به گزارش خبرگزاری فرانسه، رابطه جنسی خارج از ازدواج با یک سال زندان مجازات خواهد شد، در حالی که افراد مجردی که با هم زندگی می کنند ممکن است با شش ماه زندان روبرو شوند. به گفته مقامات، با این حال، گردشگرانی که از اندونزی بازدید می کنند، طبق قانون جدید که رابطه جنسی خارج از ازدواج را جرم انگاری می کند، متهم نمی شوند.

وایان کوستر، فرماندار بالی گفت، کسانی که از بالی بازدید می کنند یا در بالی زندگی می کنند، نیازی به نگرانی در مورد اجرایی شدن قانون جزایی اندونزی ندارند. وی افزود: دولت بالی اطمینان حاصل می کند که “هیچ گونه بررسی وضعیت تاهل در هنگام ورود به اقامتگاه های گردشگری مانند هتل ها، ویلاها، آپارتمان ها، خانه های مسافر، اقامتگاه ها و چشمه های معدنی وجود نخواهد داشت.”