گرایش عمران خان به ازدواج “غیر اسلامی” خود با بوشرا بی بی. در اینجا چرا

گرایش عمران خان به ازدواج

آقای سعید مدعی شد که او در 1 ژانویه 2018 مراسم ازدواج آنها را انجام داده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری PTI، یک روحانی پاکستانی که مراسم ازدواج عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان و بوشرا بی بی را جشن گرفت، فاش کرد که این مراسم مطابق با قوانین شریعت اسلامی انجام نشده است. مفتی محمد سعید، روحانی که ازدواج اسلامی این زوج را در سال 2018 جشن گرفت، گفت که این ازدواج در ایام اعتصاب بوشرا بی بی انجام شده است.

عده که معمولاً سه ماه به طول می‌انجامد، عبارت است از مدتی که زن مسلمان به دلیل فوت شوهر یا فسخ نکاح باید رعایت کند.

به گزارش این خبرگزاری، آقای سعید روز چهارشنبه در جریان رسیدگی به دادخواستی برای پیگیری قانونی علیه رئیس تحریک انصاف پاکستان به دلیل ازدواج با همسر فعلی خود بوشره بی بی در حالی که گفته می شود وی در ادت بود، شهادت داد.

این دادخواست توسط محمد حنیف ارسال شد و پس از آن این موضوع در دسترس عموم قرار گرفت. این روحانی گفت که رابطه خوبی با نخست وزیر سابق داشته و از اعضای کمیته مرکزی وی نیز بوده است. او افزود که جناب خان او را به لاهور برد تا نیکی این زوج را اجرا کند.

به گفته وی، زنی که خود را خواهر خانم بوشرا معرفی می‌کرد، به او گفت که این زوج مجاز به ازدواج هستند زیرا تمام پیش‌نیازهای شرعی برای ازدواجشان برآورده شده است.

آقای سعید مدعی شد که او در 1 ژانویه 2018 مراسم ازدواج آنها را انجام داد و به دنبال آن، این زوج زندگی مشترک خود را در اسلام آباد آغاز کردند.

به گفته این روحانی، آقای خان اما در فوریه 2018 مجدداً با او تماس گرفت و از او خواست که یک بار دیگر مراسم را انجام دهد و مدعی شد که دوره ادای عترت خانم بوشرا در زمان اولین نکاح آنها به پایان نرسیده است زیرا او طلاق گرفته است. در نوامبر 2017. بنابراین، نخست وزیر سابق اولین ازدواج آنها با بوشرا بی بی را مطابق با شریعت نمی دانست.

این روحانی به نقل از روزنامه پاکستان گفته است سپیده دم که آقای خان و بوشرا بی بی “عمداً به خاطر یک پیش بینی صرف وارد یک اتحادیه غیرقانونی و غیراسلامی شدند” زیرا اولی متقاعد شده بود که در صورت ازدواج در روز سال نو در سال 2018، نخست وزیر خواهد شد.

وی افزود که در روز چهارم ماه مبارک رمضان، محمد حنیف خواهان پس از نماز تراویح با وی تماس گرفت و در مورد ازدواج این زوج جویا شد که وی جزئیات را بیان کرد.