گاز آلمان ممکن است تا پایان ژانویه آینده تمام شود – RT World News

این صنعت هشدار داده است که امنیت انرژی کشور “بازیابی نشده است”.

انجمن ذخیره‌سازی گاز این کشور (INES) در پیش‌بینی‌ای که روز چهارشنبه منتشر شد، هشدار داد که آلمان مجبور است محدودیت‌های بیشتر مصرف گاز را تحمل کند یا اگر زمستان آینده سرد باشد، با کمبود شدید گاز مواجه خواهد شد.

در این پیش‌بینی آمده است که سطح فعلی مصرف و الزامات قانونی پر کردن ذخیره‌سازی گاز در صورت زمستان سرد ناکافی خواهد بود. این انجمن خاطرنشان کرد: در حال حاضر، ذخایر گاز آلمان تنها باید تا پایان ژانویه 2024 تا 40 درصد پر شود.

مقررات موجود فقط به کشور اجازه می دهد تا زمستان آینده را پشت سر بگذارد “اگر دما گرم است،” گزارش INES گفت و افزود که اگر دما متوسط ​​تا سرد باشد، انبارهای گاز به شدت یا به طور کامل خالی می‌شوند.»

در بدترین حالت، امکانات ذخیره سازی خواهد بود “در ژانویه 2024 در دمای سرد کاملاً تخلیه شده است.” این پیش‌بینی گفت که بعید است برلین بتواند حجم‌های از دست رفته را جبران کند و در بقیه زمستان با کمبود شدید مواجه شود.


آلمانی ها در مورد بحران انرژی احتمالی زمستان آینده هشدار دادند

با نگاهی به زمستان آینده، امنیت عرضه گاز در آلمان هنوز برقرار نشده است. مدیر عامل INES، سباستین بلشکه، هشدار داد. پر کردن انبارهای گاز و کاهش مصرف در هنگام سرد شدن بسیار مهم است. او اضافه کرد. بلشکه همچنین خواستار گسترش زیرساخت گاز آلمان شد که می تواند “در کوتاه مدت فعال شود و در واقع گاز اضافی را در زمستان آینده تامین کند.”

پیش بینی ارائه شده توسط INES شرح داده شده است “دمای گرم زمستانی” مانند آنچه در بخش‌هایی از اروپا در سال 2020 مشاهده شد، زمانی که زمستان در منطقه دریای بالتیک، فنلاند و غرب روسیه تا هشت درجه سانتی‌گراد گرم‌تر از میانگین بود.

را “زمستان سرد” این سناریو بر اساس فصل 2010-2011 بود که در اوایل نوامبر شاهد دمای سردی بی سابقه در بریتانیا، ایرلند، فرانسه و بخش هایی از اسکاندیناوی بود.

آلمان، همراه با سایر کشورهای اتحادیه اروپا، از زمان آغاز درگیری بین مسکو و کیف، به تدریج وابستگی خود به منابع انرژی روسیه را کاهش داده است. اتحادیه اروپا واردات گاز روسیه از طریق خط لوله را به طور کامل ممنوع نکرد، اما به دلیل تحریم‌های مربوط به اوکراین و به دنبال خرابکاری در خط لوله نورد استریم 1، که یکی از مسیرهای اصلی گاز روسیه به اروپا بود، جریان همچنان به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: