کیم جونگ اون از کره شمالی خواستار افسران نظامی کاملا وفادار شد

کیم جونگ اون از کره شمالی خواستار افسران نظامی

سئول:

رسانه های دولتی کره شمالی روز سه شنبه گزارش دادند، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی گفت که سیستم آموزشی نظامی این کشور باید تلاش های مضاعف را برای یافتن افسرانی که “کاملاً به حزب حاکم این کشور وفادار می مانند” افزایش دهد.

خبرگزاری دولتی KCNA گفت که کیم این سخنان را در هشتمین کنفرانس آموزش‌های نظامی ارتش خلق کره که در آخر هفته در پیونگ یانگ برگزار شد، بیان کرد.

او بر لزوم آماده‌سازی همه مربیان نظامی برای سربازان واقعی وفادار به ایده و رهبری حزب و سازمان‌دهی و ارائه آموزش‌های نظامی تأکید کرد که دقیقاً بر اساس ایده، خط مشی و روش حزب هدایت می‌شوند تا همه چیز را مطرح کنند. کادت ها افسران فرماندهی هستند که کاملاً به کمیته مرکزی حزب وفادار می مانند.”

در این گزارش همچنین بدون ذکر جزئیات، “برخی انحرافات مشاهده شده در آموزش نظامی به دلیل عدم آگاهی ایدئولوژیک” بررسی شد.

این آخرین مورد از مجموعه ای از رویدادها و کمپین های روابط عمومی بود که بر تقویت وفاداری سیاسی متمرکز بود، زیرا کیم در حال آماده شدن برای جشن گرفتن 10 سال قدرت در این ماه است.

در ماه نوامبر، کره شمالی کنفرانسی را برگزار کرد که در آن کیم برنامه‌های خود را برای گسترش سیستم پاداش وفاداری اعلام کرد و رسانه‌های دولتی مجموعه‌ای از داستان‌ها را در مورد جوانان سرکشی پخش کردند که از طریق کار فیزیکی سخت برای حزب رستگاری پیدا کردند.

این کشور با بحران‌های اقتصادی مرکب ناشی از قرنطینه مرزها، بلایای طبیعی و تحریم‌های بین‌المللی به دلیل برنامه تسلیحات هسته‌ای خود دست و پنجه نرم می‌کند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)