کیتی پری در نبرد علامت تجاری با طراح مد با همین نام شکست خورد

کیتی پری در نبرد علامت تجاری با طراح مد با همین نام شکست خورد

خسارات بعداً تعیین می شود.

کیتی پری، خواننده، در نبردی با یک طراح مد استرالیایی که با نامی متفاوت متولد شده بود، شکست خورد. با توجه به الف بی بی سی گزارش، کتی پری، که اکنون با نام کتی تیلور شناخته می شود، علیه ستاره پاپ شکایت کرد و ادعا کرد که کالای او علامت تجاری متعلق به او را نقض کرده است.

پورتال رسانه ای گزارش داد که یک قاضی موافقت کرد که لباس های فروخته شده برای تور استرالیا 2014 کتی نشان تجاری کتی را نقض کرده است.

بریژیت مارکوویچ، قاضی دادگاه فدرال، حکم داد که شرکت کیتی پری، کیتی پوری، با تبلیغ محصولات خواننده از طریق پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، تا حدی علامت تجاری کسب‌وکار کیتی تیلور را که عمدتاً لباس‌های آنلاین می‌فروشد، نقض کرده است.

خسارات بعداً تعیین می شود.

مارکوویچ در قضاوت خود گفت: «این داستان دو زن، دو رویای نوجوانی و یک نام است.

قاضی پیشنهاد ستاره موسیقی پاپ برای لغو علامت تجاری کتی پری را رد کرد. رویترز گزارش شده است.

تیلور که نام تولدش کیتی پری بود، این حکم را یک پیروزی “دیوید و جالوت” برای مشاغل کوچک خواند.

او در یک پست وبلاگی گفت: «نه تنها با خودم جنگیده‌ام، بلکه برای کسب‌وکارهای کوچک در این کشور جنگیده‌ام، که بسیاری از آن‌ها توسط زنان راه‌اندازی شده‌اند، که می‌توانند خود را در برابر نهادهای خارج از کشور که قدرت مالی بسیار بیشتری نسبت به ما داریم، پیدا کنند. .

با نمایندگان کیتی پری نمی توان بلافاصله تماس گرفت.

کشمکش بین ستاره موسیقی پاپ و طراح مد استرالیایی بر سر نام همفون در سال 2008 زمانی آغاز شد که تیلور برند «کتی پری» را در استرالیا به ثبت رساند.

تیلور گفت که کیتی پری در ابتدا سعی کرد ثبت نام را مسدود کند و بعداً با وکلایی درگیر شد تا طراح را مجبور به توقف استفاده کند و برای همیشه از استفاده از علامت خودداری کند، اما بعداً این حرکت را رها کرد.