کودکان در فرقه کنیایی خفه شدند که برای ملاقات با عیسی گرسنگی مردند

کودکان در فرقه کنیایی که برای ملاقات با عیسی گرسنه بودند خفه شدند

کالبد شکافی 10 عضو فرقه از 101 جسد کشف شده در ماه گذشته تکمیل شده است.

نایروبی:

یک آسیب شناس دولتی روز دوشنبه گفت، در حالی که محققان اولین کالبد شکافی بیش از 100 نفر را که به فرقه روز قیامت مرتبط بودند، آغاز کردند، اجساد چندین کودک که در شرق کنیا نبش قبر شده بودند، نشانه هایی از گرسنگی و در برخی موارد خفگی را نشان دادند.

روز دوشنبه، بازرسان گفتند که 10 کالبد شکافی شامل 9 کودک 18 ماهه تا 10 ساله و یک زن بالغ از 101 جسد کشف شده ماه گذشته در گورهای کم عمق در جنگل شکاهولا، شهرستان کلیفی را تکمیل کردند.

مقامات می گویند که کشته شدگان پیروان کلیسای بین المللی Good News به رهبری کشیش پل مکنزی بودند که به نمازگزاران دستور می داد تا از گرسنگی بمیرند تا قبل از پایان جهان اولین کسانی باشند که به بهشت ​​می روند.

هشت نفر از اعضای فرقه که لاغر شده در جنگل پیدا شدند بعداً مردند. تاکنون 44 نفر نجات یافته اند.

مکنزی از 14 آوریل به همراه 14 عضو مظنون دیگر فرقه در بازداشت پلیس بوده است.

یوهانسن اودور، پاتولوژیست ارشد دولت به خبرنگاران گفت: “به طور کلی، بیشتر آنها ویژگی های گرسنگی داشتند. ما ویژگی های افرادی را دیدیم که غذا نخورده بودند. هیچ غذایی در معده وجود نداشت.”

او افزود که دو نفر علائم خفگی را نشان دادند.

این مرگ‌ها یکی از بدترین فجایع مربوط به فرقه در تاریخ اخیر است و انتظار می‌رود که تلفات بیشتر افزایش یابد و صلیب سرخ کنیا اعلام کرد که بیش از 300 نفر مفقود شده‌اند.

مکنزی هیچ نظر عمومی نداده است. رویترز با دو وکیل مدافع مکنزی صحبت کرد اما هر دو از اظهار نظر در مورد اتهامات وارده به او خودداری کردند.

کیتوره کیندیکی، وزیر کشور، روز جمعه گفت که اکثر اجساد کشف شده تاکنون کودکان را تشکیل می دهند.

اودور گفت که دولت در حال جمع‌آوری نمونه‌های DNA از افرادی است که اقوام ناپدید شده خود را گزارش کرده بودند. او گفت که فرآیند تطبیق حداقل یک ماه طول خواهد کشید.

روز یکشنبه، رئیس جمهور ویلیام روتو گفت که این هفته یک کمیسیون قضایی تحقیق را برای تحقیق در مورد آنچه در شاکاهولا رخ داده است، منصوب خواهد کرد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)