کندی در مورد ضررهای اوکراین صحبت می کند – RT World News

نامزد ریاست جمهوری با حضور در پربیننده ترین برنامه خبری آمریکا، تلفات کیف را ناپایدار خواند.

رابرت اف کندی جونیور، اندکی پس از اعلام اینکه جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن را برای نامزدی ریاست جمهوری به عنوان یک دموکرات به چالش می کشد، گفت که بسیاری از اوکراینی ها به خاطر جنگ نیابتی ایالات متحده علیه روسیه می میرند.

ما در یک جنگ نیابتی بین دو قدرت بزرگ، بسیاری از اوکراینی‌ها را به عنوان پیاده می‌کشیم.» کندی به تاکر کارلسون امشب از فاکس نیوز گفت. “هیچ کس در این مورد صحبت نمی کند. 14000 غیرنظامی اوکراینی کشته شدند اما 300000 سرباز. روس ها اوکراینی ها را به نسبت 7:1 به 8:1 می کشند. آنها نمی توانند این را حفظ کنند. آنچه در مورد این جنگ به ما می گویند، درست نیست.»

کندی به منبعی برای آمار تلفات خود اشاره نکرد. با این حال، او گفت که پسرش در اوکراین به عنوان مسلسل در نیروهای ویژه جنگیده بود و در حمله اوکراین در خارکف سال گذشته شرکت داشت.

RFK جونیور برادرزاده سی و پنجمین رئیس جمهور، جان اف کندی، و پسر رابرت کندی، دادستان کل JFK است که در ادامه سناتور شد. هر دو برادر در نهایت ترور شدند – JFK در سال 1963 و RFK در سال 1968 در جریان انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری.


برادرزاده جی اف کی نامزدی ریاست جمهوری 2024 آمریکا را اعلام کرد

RFK جونیور پس از مدت ها به عنوان وکیل، محیط بان و حامی سلامت، نامزدی ریاست جمهوری خود را روز چهارشنبه در یک سخنرانی سه ساعته در بوستون اعلام کرد. در یکی از بخش‌هایی که در آن او تریلیون‌ها دلار صرف جنگ‌های خارجی را محکوم کرد، شخصی سعی کرد با به صدا درآوردن زنگ خطر آتش‌سوزی در محل سخنرانی، سخنرانی را مختل کند.

کندی در حضور پنج دقیقه‌ای خود در برنامه کارلسون تکرار کرد که ایالات متحده با چاپ پول به تورم دامن می‌زند تا بتواند 130 میلیارد دلار به اوکراین بفرستد. ما 57 درصد از شهروندان آمریکایی را داریم [who] اگر شرایط اضطراری داشتند، نمی‌توانستند 1000 دلار روی دستشان بگذارند.»

کندی در حالی که شجاعت و شجاعت اوکراینی ها را ستایش می کرد، از خود پرسید که آیا ایالات متحده به دلایل درستی در این درگیری دخالت دارد یا خیر. او به چند محقق سیاست خارجی اشاره کرد که می گویند غرب با نزدیکتر کردن روسیه به چین یک کابوس ژئوپلیتیکی ایجاد کرده است.

بر اساس گزارش “پنتاگون لیکس” از اوایل این ماه، اطلاعات نظامی ایالات متحده تخمین زده است که تلفات روسیه تقریباً دو برابر تلفات اوکراین است، اگرچه به نظر می رسد که این تلفات کاملاً بر اساس ادعاهای کی یف باشد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: