کمدین آلمانی ادعا می کند که ضد واکسن ها “آپاندیس” غرغر کننده جامعه هستند — RT World News

یک کمدین پس از شوخی مبنی بر اینکه راست‌گرایان و ضد واکسن‌ها «آپاندیس» جامعه هستند، در آب داغ فرود آمد، بنابراین می‌توان بدون مشکل حذف شد. با این حال، او به لفاظی مستقیماً از “کتاب بازی نازی ها” متهم شده است.

سارا بوستی، مجری یک پادکست طنز در شبکه پخش عمومی ZDF آلمان، این اظهارات جنجالی را در آخرین قسمت روز جمعه بیان کرد و سپس آن را در توییتر خود دوچندان کرد. در کلیپ، او فحاشی می کند در مورد ظهور نوع Omicron کووید-19، و همچنین در مورد کسانی که در برابر ضربه مقاوم هستند.

در حالی که احکام کووید-19 ممکن است باعث ایجاد یک “شکاف،” بوستتی معتقد است، این ممکن است چیز بدی نباشد. او استدلال می کند که به جای اینکه جامعه در نهایت تقسیم شود، بخش کوچکی از افراد راست به سادگی از هم جدا می شوند. و مانند برداشتن آپاندیس غرغرو کننده، کسانی که باقی مانده بودند واقعاً متوجه نبودشان نمی‌شدند.

«به عبارت دقیق‌تر، یک آپاندیس برای بقای کل سیستم ضروری نیست. برعکس، هر زمان که ملتهب می شود و فریاد می زند: “هی، مردم – من هنوز آنجا هستم!”، به سادگی اعصاب همه را به هم می زند.،” او گفت. بوستی همچنین از افراد بالقوه جلوگیری کرد و گفت که آپاندیس واقعی در واقع “نقش مهمی در بدن دارد” طرد کردن، “این یک سخنرانی زیست شناسی نیست!”

اظهارات این کمدین با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد، به طوری که بسیاری بوستتی را به دلیل رفتار غیرانسانی آشکار او از فعالان ضد واکسیناسیون، و حتی برخی او را به استفاده از حرام نازی متهم کردند.

دیگران از او حمایت کردند، تایید کردن ایده از “جدا شدن” ضد وکسرها و “نازی ها” از جامعه برخی به استعاره جراحی او دست زدند، گفتن قبل از گسترش عفونت به سایر قسمت های بدن، لازم بود آپاندیس ملتهب برداشته شود.

جنجال پیرامون این اظهارات، بوستتی را بر آن داشت تا الف شفاف سازی. او اتهامات مربوط به کتاب بازی نازی ها را رد کرد، و اصرار داشت که ضد واکسن ها خود را از بقیه جامعه از طریق انتخاب جدا می کنند، و منکر اینکه او از هرگونه جدایی به زور حمایت می کند. آخرین پست او از آن زمان دور جدیدی از درگیری های درونی را در نظرات برانگیخته است.