کمبود نیروی کار، کسب‌وکارهای کانادایی را وادار می‌کند تا در حکم کووید تجدید نظر کنند – RT World News

کمبود نیروی انسانی، برخی از مشاغل کانادا را مجبور کرده است تا دستورات واکسن را کنار بگذارند و سیاست های انعطاف پذیرتری را از نظر الزامات ایمنی اتخاذ کنند.

تحقیقات رویترز نشان می دهد با وجود اقدامات سختگیرانه واکسن توصیه شده توسط دولت و خطر بالقوه برای شهرت آنها، بسیاری از شرکت ها اخیراً برای جلوگیری از از دست دادن کارگران واکسینه نشده به آزمایش های منظم روی آورده اند.

پیدا کردن کارکنان در حال حاضر دشوار است، چه رسد به قرار دادن واکسنمدیر اجرایی فدراسیون تجارت مستقل کانادا، دن کلی، گفت که 20 درصد از مجموعه کارگران بالقوه در صورت اعمال شدید دستورات در دسترس نخواهد بود.


به کودکان پیشنهاد سفر مخفیانه به کلینیک واکسیناسیون داده شد

فدراسیون قبلاً به دولت در مورد چالش هایی که دستورات برای مشاغل ایجاد می کند هشدار داده است، با ارقام رسمی نشان می دهد که نرخ مشاغل خالی در سه ماهه دوم امسال که به 731900 رسیده است، بالاترین میزان از زمان در دسترس بودن داده های مشابه در سال 2015 است.

رابرت آیزر، رئیس لودا فودز، تولید کننده سوپ و سس، اعتراف کرد که با داشتن 14 شغل خالی، هیچ برنامه ای برای محدود کردن سیاست استخدامی خود به افراد واکسینه شده ندارد. او گفت، با این حال، اعتراف به این امر برای مشاغل همیشه آسان نبود.

اگر بیرون بروید و بگویید “ما عمداً به دنبال استخدام افرادی هستیم که واکسینه نشده اند”، بسیاری از مشتریان این را با ضد علم و ضد ایمنی بودن شما یکی می دانند.شریک مدیریت Provident Communications Wojtek Dabrowski گفت.

به گفته جان کاپلی، معاون شرکت جهانی استخدام Adecco، نیمی از مشتریان او در کانادا دستور واکسن را پذیرفته‌اند در حالی که نیمی دیگر به افراد واکسینه نشده اجازه می‌دهند تا آزمایشات کووید را به طور منظم انجام دهند. با این حال، او اعتراف می کند که گسترش نوع جدید Omicron ممکن است به اقدامات سخت تری نیاز داشته باشد.

طبق قانون اساسی کانادا، مراقبت های بهداشتی مسئولیت استان ها است، بنابراین هر استان در مورد قوانین واکسن تصمیم گیری می کند. دو تن از پرجمعیت‌ترین مناطق کشور، انتاریو و کبک، در نظر داشتند که واکسن را بر کارکنان مراقبت‌های بهداشتی تحمیل کنند، اما تصمیم گرفتند آن را اجرا نکنند و دلیل آن کمبود کارکنان بود.