کشف 2 تن کوکائین به ارزش 400 میلیون یورو در دریا در ایتالیا

کشف 2 تن کوکائین به ارزش 400 میلیون یورو در دریا در ایتالیا

تقریباً 2 تن کوکائین شناور در دریا در شرق سیسیل کشف شد.

رم:

تقریباً 2 تن کوکائین با ارزش بازاری بیش از 400 میلیون یورو (440 میلیون دلار) در دریا در شرق سیسیل کشف شد که پلیس مالیاتی و گمرک ایتالیا روز دوشنبه آن را کشف رکوردی نامید.

گاردیا دی فاینانزا در بیانیه ای اعلام کرد که این داروها در حدود 70 بسته ضدآب، با دقت مهر و موم شده، توسط تورهای ماهیگیر در کنار هم نگه داشته شده و مجهز به یک دستگاه سیگنال دهی نورانی ذخیره شده است.

این بیانیه افزود: “روش های بسته بندی عجیب و غریب و وجود یک وسیله نورانی برای ردیابی” نشان می دهد که محموله توسط یک کشتی باری به دریا انداخته شده است تا بعداً آن را بازیابی کند.

واحد مبارزه با مواد مخدر این سازمان در ارقامی که ژوئن گذشته منتشر شد، اعلام کرد که توقیف روز دوشنبه با 20 تن کوکائینی که پلیس ایتالیا موفق به رهگیری در کل سال 2021 شد، مقایسه کرد و تأکید کرد که این بالاترین میزان سالانه ثبت شده است.

پلیس در آن زمان خاطرنشان کرد که کشفیات کوکائین از 3.6 تن در سال 2018 بیش از پنج برابر شده و ایتالیا را به عنوان یک مسیر ترانزیت کلیدی برای تجارت کوکائین توصیف می کند و باندهای تبهکار بالکان در حال تحکیم موقعیت خود هستند.

متئو سالوینی، معاون نخست‌وزیر و وزیر زیرساخت، روز دوشنبه در توییتی نوشت: «به Guardia di Finanza برای این عملیات خارق‌العاده تبریک می‌گویم: (من) علیه همه مواد مخدر و برای زندگی هستم، مهم نیست که چه باشد».

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)