کریپتوکارنسی می تواند جوانان را خراب کند – مودی – اخبار جهانی RT

در حالی که هند در حال بررسی قوانین جدید برای پول دیجیتال است، نخست وزیر نارندرا مودی خواستار مقرراتی شده است تا اطمینان حاصل شود که ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین “در دستان اشتباه قرار نخواهند گرفت” و هشدار داد که این امر می تواند جوانان را “ویران کند”.

مودی در حالی که این نگرانی ها را گسترش نداد، روز پنجشنبه در مورد لزوم صحبت کرد “ملت های دموکراتیک” برای متحد شدن و مقابله با چالش های ناشی از فناوری های نوظهور. او در حال ارائه یک سخنرانی مجازی در سیدنی دیالوگ، یک اجلاس سالانه فناوری سایبری بود.

با توجه به اینکه فناوری و داده ها می توانند تبدیل شوند “سلاح های جدید” برای درگیری یا “ابزار همکاری” مودی ارزهای دیجیتال را به عنوان نمونه ای از اهمیت کشورهای همفکر مطرح کرد “در این مورد با هم کار کنید” به اطمینان حاصل کنید که در نهایت به دست افراد نادرستی نمی رسد که می تواند جوانان ما را خراب کند.

ما در یک لحظه انتخاب تاریخی هستیم. چه تمام قدرت های شگفت انگیز تکنولوژی عصر ما ابزار همکاری یا درگیری، اجبار یا انتخاب، سلطه یا توسعه، ظلم یا فرصت باشد.

او همچنین بر توسعه استانداردها و هنجارهای فنی و حاکمیتی، استفاده از داده ها تاکید کرد و خواستار تلاش مجدد برای جلوگیری از دستکاری افکار عمومی شد. در هفته‌های اخیر، مقامات هندی نگرانی‌هایی را در مورد ادعاهایی مبنی بر بازدهی کلان از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و همچنین ارتباط بالقوه آن با پولشویی، جرایم سازمان‌یافته و تامین مالی تروریسم مطرح کرده‌اند.

ادامه مطلب


بیت کوین پس از اینکه چین تمام تراکنش های مرتبط با رمزارز را غیرقانونی اعلام کرد، سقوط می کند

مودی روز شنبه ریاست جلسه ای را برای تدوین رویکرد کشور به ارزهای دیجیتال و بررسی تأثیر آنها بر اقتصاد بر عهده داشت. به گزارش اکونومیک تایمز، مقامات هندی در حال تهیه پیش‌نویس مقرراتی هستند تا ممنوعیت همه تراکنش‌ها و پرداخت‌ها با ارزهای دیجیتال را پیشنهاد کنند، در حالی که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهند آنها را به عنوان دارایی‌هایی مانند طلا، اوراق قرضه و سهام سهام نگه دارند.

این روزنامه با استناد به منابع ناشناس آشنا با بحث‌های دولت، گفت که این باور در محافل سیاست‌گذاری وجود دارد که بازارهای کریپتو برای مقابله با مشکل تبلیغات غیرشفاف که بازده سرمایه‌گذاری را اغراق‌آمیز می‌کند به منظور جذب سرمایه‌گذاران جوان باید تنظیم شود.

این منابع به روزنامه اطلاع دادند که پیش‌نویس قانون در این زمینه قرار است طی دو تا سه هفته آینده برای بررسی به کابینه مودی ارسال شود.

در ماه سپتامبر، چین تمام تراکنش‌های ارزهای دیجیتال و استخراج رمزنگاری را ممنوع کرده بود.

اگر این داستان را دوست دارید، آن را با یک دوست به اشتراک بگذارید!