کره شمالی خواستار بازدارندگی جنگ “عملی و تهاجمی” بیشتر است

کره شمالی خواستار بازدارندگی جنگی «عملی و تهاجمی» است

کیم جونگ اون از کره شمالی خواستار تقویت بازدارندگی جنگی این کشور به شیوه ای «تهاجمی» شد.

سئول:

رسانه دولتی KCNA روز سه شنبه اعلام کرد، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی خواستار تقویت بازدارندگی جنگی این کشور به شیوه‌ای «عملی‌تر و تهاجمی‌تر» برای مقابله با اقدامات تجاوزکارانه آمریکا و کره جنوبی شد.

کیم این اظهارات را در نشست گسترده کمیسیون نظامی مرکزی که روز دوشنبه برگزار شد، برای بحث در مورد تلاش‌های جاری برای تقویت بازدارندگی جنگی این کشور برای مقابله با تحرکات فزاینده امپریالیست‌های آمریکا و خائنان دست نشانده کره جنوبی برای آغاز یک جنگ تجاوزکارانه، بیان کرد. KCNA گفت.

کره شمالی با عصبانیت به مجموعه اخیر مانورهای نظامی مشترک متحدان واکنش نشان داده است که به گفته KCNA برای آماده شدن برای “یک جنگ همه جانبه” و پیونگ یانگ مجبور به بررسی “اقدام عملی قدرتمند” از جمله گزینه های نظامی است.

KCNA گفت که کیم دستور داد بازدارندگی جنگی این کشور با “سرعت فزاینده” و به شیوه ای “عملی تر و تهاجمی تر” تقویت شود.

در این جلسه «موضوعات عملی و تدابیر ماشین آلات برای تهیه پیشنهادات مختلف عملیات نظامی که هیچ ابزار و راه مقابله ای در اختیار دشمن نیست، مورد بحث و بررسی قرار گرفت».

کره جنوبی و نیروهای ایالات متحده از ماه مارس تمرینات سالانه بهاری را انجام داده اند، از جمله مانورهای هوایی و دریایی شامل یک ناو هواپیمابر آمریکایی و بمب افکن های B-1B و B-52 و اولین مانور فرود آبی خاکی در مقیاس بزرگ آنها در پنج سال گذشته.

کره شمالی همچنین در هفته‌های اخیر فعالیت‌های نظامی مختلفی انجام داده است، از کلاهک‌های هسته‌ای جدید و کوچک‌تر رونمایی کرده، آنچه را که پهپاد تهاجمی زیر آب با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای می‌خواند آزمایش کرده و یک موشک بالستیک قاره‌پیما که قادر است به هر نقطه از ایالات متحده حمله کند، شلیک کرده است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)