کره جنوبی طرح «زندگی با کووید» را معکوس کرد – RT World News

افزایش مداوم عفونت‌های کووید-19، کره جنوبی را مجبور کرده است تا استراتژی خود را برای کاهش محدودیت‌های مرتبط با بیماری همه‌گیر متوقف کند و محدودیت‌هایی را برای تجمعات عمومی و ساعات کاری ایجاد کند.

کیم بو کیوم، نخست وزیر، روز پنجشنبه اعلام کرد، محدودیت های جدید از روز شنبه اعمال می شود و تا 2 ژانویه ادامه خواهد داشت. حداکثر تعداد مجاز افراد در اجتماعات خصوصی به چهار نفر کاهش می یابد، در حالی که ساعت 9 شب منع رفت و آمد در کافه ها، رستوران ها اعمال خواهد شد. ، کافه ها، کلوپ های شبانه و سایر مکان های تفریحی. به سینماها و کافی‌نت‌ها گفته شد ساعت 10 شب تعطیل شوند.

ادامه مطلب


افزایش کووید در کره جنوبی بدترین افزایش از زمان شروع همه گیری است

وزارت آموزش و پرورش گفت که مدارس در منطقه بزرگ سئول بیشتر به یادگیری از راه دور تغییر خواهند کرد و با ظرفیت محدود کار خواهند کرد.

مقررات سخت‌تر نشان‌دهنده معکوس شدن کاهش قبلی برخی محدودیت‌ها بر اساس طرح «زندگی با کووید» کره جنوبی است. مقامات بهداشتی هشدار دادند که اجرای این طرح ممکن است در صورت افزایش عفونت ها به تعویق بیفتد یا لغو شود.

تعداد موارد جدید ثبت شده روزانه از ژوئیه تاکنون چهار رقمی باقی مانده است و اولین بار در هفته گذشته از 7000 گذشت. آژانس کنترل و پیشگیری از بیماری کره (KDCA) روز پنجشنبه 7622 مورد جدید را ثبت کرد. تعداد بیماران در وضعیت بحرانی به 989 نفر رسیده است که یک رکورد جدید از زمان شروع همه گیری در سال گذشته است.

تنها در صورتی قادر به غلبه بر این برهه حساس خواهیم بود که به سرعت شیوع را از طریق اقدامات فاصله گذاری اجتماعی قوی کنترل کنیم. کیم روز پنجشنبه گفت و از مردم خواست که از رویدادهای شلوغ در طول جشن های سال نو خودداری کنند.