کرم مرطوب کننده – خرید و قیمت انواع کرم نرم کننده و آبرسان صورت

دلیل استفاده از روغن آووکادو در این کرمِ مرطوب کننده پوستهای معمولی و خشک، جلوگیری از اثرات مضر اشعهی ماوراء بنفش خورشید است. این محصول دارای ترکیبات مفیدی همچون آبرسان، دارای 11 درصد اوره ، 10 درصد اوسرین ، 15 درصد آلوئه ورا بهمراه روغن زیتون ، کاالندوال ، موم زنبورعسل و ویتامین B5 دارا می باشد .استفاده از مرطوب کننده مخصوص کودک پس از استحمام، برای بازگرداندن رطوبت از دست رفته هنگام شست وشوی بدن وی و اجتناب از بیرون بردن کودک پس از حمام کردن، دو مسئله مهمی است که از التهاب و خشکی پوست کودک جلوگیری می کند، بهتر است محصولات بهداشتی انتخاب شود که حاوی ویتامینA وE بوده،مخصوص کودکان باشد.

کرم مرطوبکننده به عنوان یکی از اصلیترین محصولات مراقبتی از پوست، یکی از نیازهای اولیه این بافت مهم، یعنی رطوبت را تامین میکنند. از نظر علمی ثابت شده که کرم مرطوب کننده نیتروجینا در عرض 24 ساعت رطوبت را تا عمق لایه ی دهم پوست می برد. فرمول مرطوب کننده نیتروجینا از نظر بالینی به دلیل رطوبت بخش بودن و بهبود خشکی پوست به اثبات رسیده است. اما اگر هر شخص در ابتدا ویژگیهای پوست خود را از نظر خشک یا چرب بودن و یا سایر موارد مورد بررسی قرار دهد، میتواند یک مرطوب کننده مناسب با پوست خود را انتخاب نماید.

این کرم مرطوب کننده دارای یک بافت نرم و دلپذیر است سریع جذب پوست می شود. کرم های مرطوب کننده شامل ترکیبات مختلفی مانند نرم کننده ها، پوشاننده ها و مواد جاذب رطوبت می باشند. کرم مرطوب کننده قوی سالوویتو بالای یک سال مخصوص پوست های حساس می باشد .

استفاده از آبرسان و کرم مرطوب کننده دست و صورت باعث درخشندگی و نرمی پوست خواهد شد. اگر از نوع پوست خود اطلاع ندارید می توانید یک مرطوب کننده برای پوست های معمولی را تهیه کنید و بعد بررسی کنید پوستتان به طور قابل توجه خشک تر یا چرب تر شده است. علاوه بر آب و هوا عواملی همچون استفاده از شویندهها و صابونهای نامناسب میتواند نقش مهمی در خشکی پوست ایفا کند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کرم مرطوب کننده صورت لطفا از سایت ما دیدن کنید.