کانادا به مارگارت اتوود، نویسنده داستان ندیمه، او را بر روی مهر می گذارد

کانادا به مارگارت اتوود، نویسنده داستان ندیمه، او را بر روی مهر می گذارد

این نویسنده برنده جایزه 50 اثر دارد و میلیون ها کتاب در سراسر جهان فروخته است.

اتاوا:

سرویس پست کانادا روز پنجشنبه 60 سال فعالیت نویسندگی مارگارت اتوود، نویسنده «داستان ندیمه» را با نشان دادن تصویر او بر روی یک تمبر جشن گرفت.

در مراسمی در یکی از کتابخانه‌های تورنتو، آتوود متولد اتاوا به «افتخار غیرمنتظره»، استقبال از دوستان و خانواده و «کسانی که قصد دارند من را به خاطر حضور در یک تمبر مسخره کنند» با طنز واکنش نشان داد.

او با تمسخر گفت: “در یک تمبر، واقعاً اعصاب است.” “چگونه زندگی خواهم کرد… چقدر ترسناک است.

او با یادآوری مجموعه تمبرهای دوران کودکی‌اش که پاکت‌های کنده‌شده از سطل‌های زباله را به یاد می‌آورد، گفت: «برای یکسری شوخی‌ها در مورد لیسیدن و چسباندن، نه به لغو و به‌ویژه فیلاتالیستی، آماده باشید».

تمبر جدید تصویری از اتوود را نشان می دهد – چشمان بسته و یک دست روی گونه او – با ابیات “یک کلمه پس از یک کلمه پس از یک کلمه قدرت است” از شعر او “املا”.

آتوود همچنین از این رونمایی برای دفاع از دلایل استفاده کرد و قول یکی از دوستانش را برای زدن تمبرهای مشابه خود در نامه‌های به قانونگذاران در کانادا و ایالات متحده، بازگو کرد و خواستار اقدام در مورد تغییرات آب و هوا و پایان دادن به تبعیض جنسیتی شد.

این نویسنده برنده جایزه دارای 50 اثر از جمله رمان، داستان کوتاه و شعر است و میلیون ها کتاب ترجمه شده به بیش از 30 زبان به فروش رسانده است.

«داستان ندیمه» – درباره یک رژیم توتالیتر که زنان بارور را مجبور به تولید مثل برای زوج‌های نخبه نازا می‌کند – در سال 1985 منتشر شد، اما به لطف اقتباس تلویزیونی هولو که برنده جایزه امی شد، همچنان مرتبط است و در آگاهی عمومی باقی مانده است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)