کارمندان کاخ سفید که با جو بایدن ملاقات کردند به کووید مبتلا شدند، آزمایش رئیس جمهور منفی شد

کارمندان کاخ سفید که با جو بایدن ملاقات کردند به کووید مبتلا شدند، آزمایش رئیس جمهور منفی شد

کاخ سفید گفت که این کارمند کاملاً واکسینه شده و تقویت شده است. (فایل)

واشنگتن:

کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد یکی از کارمندان دولت بایدن که در 17 دسامبر با او تماس گرفته بود، آزمایش کووید-19 مثبت شده است.

“صبح روز دوشنبه، یکی از کارکنان سطح متوسط، که به طور منظم با رئیس جمهور (جو بایدن) تماس ندارد، برای آزمایش کووید-19 نتیجه مثبت دریافت کرد. سه روز قبل، در روز جمعه، آن کارمند تقریباً هزینه کرده بود. جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه ای گفت: 30 دقیقه در نزدیکی رئیس جمهور در ایر فورس وان، در مسیر اورنج، کارولینای جنوبی به فیلادلفیا، پنسیلوانیا.

وی گفت: “رئیس جمهور روز یکشنبه آزمایش آنتی ژن دریافت کرد و آزمایش آن منفی بود. صبح امروز پس از اطلاع از مثبت بودن آزمایش پرسنل، آزمایش PCR به رئیس جمهور داده شد و آزمایش آن منفی بود و روز چهارشنبه مجدداً آزمایش خواهد شد.”

سخنگوی کاخ سفید گفت که این کارمند کاملاً واکسینه شده و تقویت شده است و آزمایش آن قبل از سوار شدن به ایر فورس وان منفی بوده است، همانطور که برای همه افرادی که با رئیس جمهور ایالات متحده سفر می کنند.

او گفت: «از آنجایی که دستورالعمل CDC افراد کاملاً واکسینه شده را ملزم به قرنطینه پس از قرار گرفتن در معرض تماس نمی کند، رئیس جمهور به برنامه روزانه خود ادامه می دهد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)