کارتل مواد مخدر مکزیکی پس از حمله پلیس، کامیون با ببر را در صندلی عقب رها کرد

کارتل مواد مخدر مکزیکی پس از حمله پلیس، کامیون با ببر را در صندلی عقب رها کرد

در بخش هایی از مکزیک، درگیری های مسلحانه بین پرسنل امنیتی و باندهای مواد مخدر مکرر است. اما در یک نمونه بسیار غیر معمول، کامیون اربابان مواد مخدر که آنها در پی نبرد با پرسنل امنیتی ترک کردند شامل یک ببر بنگال بود که در صندلی عقب رها شده بود.

مطابق با قطار زیر زمینی، کاروانی از خودروهای کارتل توسط اعضای یک واحد مبارزه با مواد مخدر مکزیک در سینالوآ، شمال مکزیک، دوشنبه گذشته مشاهده شد و یک درگیری شدید با اسلحه آغاز شد. در مکزیک، ببرها عملاً مترادف با کارتل های مواد مخدر هستند و پس از مشاهده جانور بزرگ بسته شده در صندلی عقب ماشین، سربازان متوجه شدند که با مواد مخدر سروکار دارند.

این خبرگزاری افزود که پس از یک درگیری گسترده با اسلحه، اعضای باقیمانده باند در نهایت منطقه را ترک کردند و اتومبیل، سلاح، مهمات و ببر خود را به جا گذاشتند.

پس از یک تیراندازی طولانی، خودروهای قاچاقچی مواد مخدر در سوراخ گلوله ها پوشانده شد، اما خوشبختانه ببر آسیبی ندید. سه خودرو و یک ببر توسط نیروهای امنیتی مشاهده شد.

ببر، اسلحه و سه خودرو همگی بازداشت شدند. ببر در نهایت به باغ وحش کولیاکان آورده شد و سپس به پناهگاه حیوانات اوستوک در مجاورت آن برده شد.