ژنو 2000 نفر را پس از 2 مورد Omicron قرنطینه کرد

ژنو 2000 نفر را پس از 2 مورد Omicron قرنطینه کرد

ژنو 2000 نفر را راه اندازی کرده است. (نمایندگی)

زوریخ:

کانتون‌های ژنو و وو سوئیس پس از شناسایی دو مورد نوع Omicron در یک مدرسه بین‌المللی، 2000 نفر را که بیشتر آنها کودک بودند، در قرنطینه قرار دادند.

ژنو، مرکز دیپلمات‌های بین‌المللی و محل استقرار سازمان بهداشت جهانی (WHO) که هفته گذشته Omicron را به عنوان “نوعی نگران کننده” طبقه‌بندی کرد، قبلاً یک مورد را در فردی که از آفریقای جنوبی بازگشته بود تأیید کرده بود. یک مورد مشکوک دیگر مرتبط با همان فرد.

“به دنبال دو مورد تایید شده از نوع Omicron که این هفته در پردیس Chataigneraie مدرسه بین‌المللی ژنو حضور یافتند، خدمات پزشکی کانتونی کانتون‌های Vaud و ژنو به طور مشترک تصمیم گرفتند همه دانشجویان و کارکنان دانشگاه را به مدت ده قرن قرنطینه کنند. مقامات بهداشتی ژنو اواخر روز پنجشنبه در بیانیه‌ای گفتند.

سوئیس تعداد انگشت شماری از موارد نوع جدید را شناسایی کرده است که در پنج کانتون گسترش یافته و ممنوعیت سفر از جنوب آفریقا و الزامات قرنطینه را برای مسافران از 23 کشور از جمله ژاپن، بریتانیا و کانادا اعمال کرده است.

مقامات گفتند 1600 نفر از کسانی که در وود و ژنو قرنطینه شده اند کودک هستند. در کنار دانش‌آموزان، والدین و خواهران و برادران نیز باید آزمایشی را برای بررسی نوع آن انجام دهند.

مقامات بهداشتی نگفتند که آیا اقدامات قرنطینه جدید مربوط به مورد تایید شده قبلی است یا خیر، اما گفت که دو مورد تایید شده “در خانواده به یک فرد مثبت که از سفر به آفریقای جنوبی بازگشته است نزدیک است.”