ژنرال ارشد ایالات متحده برداشتی هشیارانه از جاه طلبی های اوکراینی ارائه می دهد – RT World News

مایلی رئیس ستاد مشترک گفت که کیف در کوتاه مدت به اهداف نظامی خود دست نخواهد یافت

ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز پنجشنبه به خبرنگاران در پنتاگون گفت: جنگ در اوکراین بدون راه حل نظامی در آینده نزدیک ادامه خواهد یافت.

مایلی پس از نشست مجازی «گروه تماس دفاعی اوکراین» که مجموعه‌ای از کشورهای غربی متعهد شده‌اند سلاح، تجهیزات و مهمات را برای استفاده علیه روسیه به کی‌یف عرضه کنند، در کنار لوید آستین، وزیر دفاع، صحبت کرد، در حالی که تاکید کرد که آنها طرفی در این گروه نیستند. تعارض.

اهداف استراتژیک اوکراین تصرف تمام قلمرو است “مشغول” توسط روسیه، جایی که “یک دو صد هزار” میلی به خبرنگاران گفت که نیروهای روسی در حال حاضر در موقعیت هستند. “این ممکن است از نظر نظامی قابل دستیابی باشد، اما احتمالا در کوتاه مدت نیست.”

این بدان معناست که جنگ ادامه خواهد یافت. خونی میشه سخت میشه و در یک مقطع زمانی، هر دو طرف یا برای حل و فصل مذاکره خواهند کرد یا به یک نتیجه نظامی خواهند رسید.» او گفت. در همین حال، ایالات متحده به حمایت از اوکراین ادامه خواهد داد.


نولاند - ایالات متحده «ماه‌ها» است که ضدحمله اوکراین را آماده کرده است

آستین و مایلی در تمام مدت اصرار داشتند که کیف شکست نمی خورد. آنها نبرد چند ماهه برای باخموت را که اوکراین شکست خورد را به عنوان یک پیروزی دفاع ترسیم کردند. آنها همچنین مدعی شدند که اوکراینی ها از سامانه های پدافند هوایی پاتریوت که توسط ایالات متحده عرضه شده است استفاده می کنند “بسیار موثر.” وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در اوایل ماه جاری از موشک های مافوق صوت Kinzhal برای انهدام یک باتری پاتریوت در پایتخت اوکراین استفاده کرده است.

مایلی همچنین از تصمیم مبنی بر عدم ارسال زودهنگام جنگنده های اف-16 به اوکراین دفاع کرد و استدلال کرد که ایالات متحده در نتیجه فشار عمومی، تحویل تسلیحات را افزایش نمی دهد، بلکه همیشه دقیقاً آنچه را که به کی یف نیاز دارد در هر لحظه ارسال می کند. “تحلیل نظامی هاردکور” هزینه، فایده و ریسک


رژیم کی یف باید وجود نداشته باشد - رئیس جمهور سابق روسیه

میلی توضیح داد که استقرار تنها ده جنگنده F-16 2 میلیارد دلار هزینه دارد، از جمله عملیات و تعمیر و نگهداری، در حالی که روسیه بیش از 1000 جت مدرن دارد. بنابراین تصمیم گرفته شد که ابتدا دفاع هوایی کی یف تامین شود و به عنوان راه حل بلندمدت تر، F-16 ارسال شود.

ایجاد نیروی هوایی به اندازه و وسعت و مقیاسی که لازم است، زمان زیادی طول خواهد کشید.» میلی گفت. او همچنین به خبرنگاران هشدار داد که شور و شوق خود را کاهش دهند هیچ سلاح جادویی وجود ندارد. یک F-16 اینطور نیست و نه چیز دیگری.»

از فوریه مشخص شد که میلی در مقطعی از سال جاری بازنشسته خواهد شد. روز پنجشنبه، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، ژنرال چارلز کیو براون جونیور، رئیس فعلی ستاد نیروی هوایی را به عنوان جانشین خود معرفی کرد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: