ژنرال ارشد آمریکایی مدت زمان درگیری در اوکراین را پیش بینی کرد – RT World News

مارک میلی، رئیس ستاد مشترک گفت که مذاکرات ممکن است “یک یا دو سال دیگر” انجام شود.

ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش، به این نشریه گفت که ایالات متحده به آموزش و تجهیز ارتش اوکراین برای عملیات های آتی، خواه تهاجمی یا دفاعی کمک کرده است، اما بعید است که این جنگ در سال 2023 یک برنده آشکار ایجاد کند. امور خارجه در پادکستی که روز سه شنبه پخش شد.

میلی در پاسخ به این سوال که از حمله متقابل اوکراینی چه انتظاری دارد، مایلی به فارین افرز گفت که ایالات متحده و شرکای اروپایی آن در ناتو به اوکراین در آموزش و تجهیز کمک کرده اند. «تقریباً نه تیپ اسلحه ترکیبی، زرهی و مکانیکی[anized] نیروهای از نوع پیاده نظام» در طول چند ماه گذشته، و همچنین برخی از پیاده نظام سبک.

نیروهای کی یف آنها در حال حاضر توانایی حمله دارند، می توانند عملیات تهاجمی را انجام دهند، و همچنین توانایی دفاع را دارند که به طور قابل توجهی نسبت به یک سال پیش برای عملیات های متعارف افزایش یافته است. او گفت. آنها مقدار قابل توجهی از برنامه ریزی و هماهنگی و همه اینها را دارند، اگر بخواهند عملیات تهاجمی انجام دهند.”

به گفته میلی، اگر اوکراینی ها دست به حمله بزنند، همه چیز ممکن است، از فروپاشی کامل جبهه روسیه تا عدم موفقیت.

با این حال، من فکر می‌کنم که احتمال دستیابی هر یک از طرفین به اهداف سیاسی خود – جنگ در مورد سیاست تنها از طریق استفاده از ابزار نظامی است – من فکر می‌کنم که این بسیار دشوار و بسیار چالش‌برانگیز خواهد بود. و صادقانه بگویم، من فکر نمی کنم که احتمال آن در سال جاری باشد.

میلی ادعا کرد که ارتش روسیه 250000 تلفات داشته است و ارتش، جامعه و اقتصاد همگی به شدت تحت تأثیر درگیری قرار گرفته اند. او در مورد تلفات اوکراینی حدس و گمان نمی زند. کرملین تخمین های آمریکا در مورد کشته های روسیه را ساختگی دانسته است “از هیچ جا.”


تفکیک: چرا «ضدحمله» مورد انتظار اوکراین ممکن است با شکست به پایان برسد

با این حال، ژنرال آمریکایی به این ادعاها پایبند بود و همچنین تأکید کرد که روسیه چنین ادعایی را داشته است “ناموفق” برای دستیابی به هر یک از اهداف خود در اوکراین. بر این اساس استدلال کرد که “مردم منطقی” در مسکو متقاعد خواهد شد “در طول یک ماه یا یک یا دو سال” برای مذاکره، “زیرا آنها برنده نمی شوند.”

مایکل مک کال، نماینده کنگره، که ریاست کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان را بر عهده دارد، روز دوشنبه گفت که حمله باید موفقیت آمیز باشد تا غرب بتواند به تامین مالی کیف ادامه دهد. پس از آن شاید بتوانیم مذاکراتی داشته باشیم تا در نهایت این موضوع را حل کنیم.»

بخش اعظم پادکست به چین اختصاص داشت و مایلی استدلال می‌کرد که ایالات متحده “باید هر کاری که می تواند انجام داد تا مطمئن شد” روسیه و چین یک اتحاد نظامی استراتژیک ایجاد نمی کنند. او سطح کنونی روابط نظامی بین مسکو و پکن را رد کرد “بسیار بسیار متواضع.”

مایلی همچنین اظهار داشت که روسیه و چین هر دو از قدرت نظامی ایالات متحده آگاه هستند و مایل به رویارویی مستقیم با واشنگتن نیستند.