ژست اینفلوئنسرها با مارها و بچه کروکودیل ها در کلوپ شبانه استرالیایی، جرقه خشم

ژست اینفلوئنسرها با مارها و بچه کروکودیل ها در کلوپ شبانه استرالیایی، جرقه خشم

این تصاویر پس از انتقاد از حساب محل برگزاری حذف شدند

یک کلوپ شبانه در ملبورن به دلیل آوردن خزندگان زنده و یک بچه تمساح برای راه اندازی مجدد در آخر هفته در حال بررسی است. نگهبان گزارش شده است. باشگاهی به نام Two Wrongs، واقع در خیابان چپل در جنوب یارا، یک مهمانی راه اندازی مجدد داشت که در آن چندین تأثیرگذار رسانه های اجتماعی دعوت شده بودند.

عکس‌های جشن راه‌اندازی که در فضای مجازی منتشر شده است نشان می‌دهد اینفلوئنسرها با مارها و بچه کروکودیل‌ها در شنبه شب عکس گرفته‌اند.

این تصاویر پس از انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی از حساب محل برگزاری حذف شدند، با این حال، بسیاری از این تصاویر قبل از حذف، اسکرین شات گرفتند.

در حالی که مدل مورگان واترهاوس در گهواره یک تمساح کوچک دیده می شد، عکس دیگری او را با یک مار بزرگ که دور گردنش پیچیده بود نشان می داد. اینفلوئنسر دیگری به نام بریت روکرز در همین حین در حال بوسیدن یکی از نوزادان کروکس دیده شد. با این حال، عکس دیگری دو مدل را نشان می‌دهد که در حال عکس گرفتن با مار روی شانه‌هایشان هستند.

یکی از کاربران در واکنش به یکی از این تصاویر گفت: “استفاده از حیوانات به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در یک محیط فوق العاده ترسناک برای آنها نفرت انگیز و بی رحمانه است.”

”به معنای واقعی کلمه نفرت انگیز! مردم و شرکت ها این روزها برای تبلیغات هر کاری انجام می دهند.

برخی از مهمانانی که در این رویداد شرکت کردند نیز موضوع را به RSPCA Victoria گزارش دادند که موضوع را به وزارت انرژی، محیط زیست و اقدام اقلیمی ویکتوریا (Deeca) ارجاع داد.

یکی از سخنگویان RSPCA گفت خزندگان “به ارتعاشات و موسیقی بلند حساس هستند” و از اینکه حیوانات در معرض چنین محیطی قرار گرفته اند ابراز نگرانی کرد.

سخنگو گفت: “از هر کسی که اطلاعاتی در مورد این حادثه یا موارد جنایات حیات وحش دارد، درخواست می شود با Crime Stoppers ویکتوریا تماس بگیرد.”

جورج پرسل، نماینده حزب عدالت حیوانات نیز نامه ای به وزیر محیط زیست، اینگرید استیت، نوشت و درخواست اقدام فوری کرد.

حیوانات در کلوپ های شبانه جایی ندارند. دولت و اداره محیط زیست باید از این فرصت استفاده کنند تا پیامی قوی بفرستند که حیوانات وسیله‌ای نیستند که بتوان برای عکس‌برداری از آن‌ها استفاده کرد و اطمینان حاصل کرد که این اتفاق دیگر هرگز تکرار نمی‌شود.”