پیش‌بینی‌های کاملاً جدید برای مرگ و میر ناشی از کووید در زمستان در اروپا فاش شد – RT World News

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در آخرین پیش بینی خود هشدار داده است که ممکن است بیش از 2 میلیون نفر در زمستان امسال در اروپا بر اثر کووید-19 جان خود را از دست بدهند و افزوده است که بیشتر سیستم های بهداشتی کشورها ممکن است تحت فشار قرار گیرند.

حدود نیمی از 53 کشوری که منطقه اروپایی سازمان جهانی بهداشت را تشکیل می‌دهند ممکن است با دوره‌ای مواجه شوند “استرس زیاد یا شدید” دیده‌بان بهداشت سازمان ملل روز سه‌شنبه گفت که وقتی پای تخت‌های بیمارستانی در زمستان به میان می‌آید. این آژانس افزود که در همه آنها به جز چهار مورد، بخش های مراقبت های ویژه احتمالاً یک دوره زمانی را پشت سر خواهند گذاشت “استرس زیاد یا شدید” همچنین.

ادامه مطلب


WHO طرحی را برای

با توجه به اینکه تعداد مرگ و میرهای گزارش شده کووید-19 در این منطقه از اواخر سپتامبر دو برابر شده است و هفته گذشته به 4200 نفر در روز رسید، WHO معتقد است در صورت تغییر روند فعلی، تعداد تلفات گزارش شده تجمعی تا بهار آینده می تواند از 2.2 میلیون نفر فراتر رود. .

این نهاد بین المللی علت این وضعیت را شیوع سویه بسیار قابل انتقال دلتا دانست که همچنان در منطقه غالب است. دلایل دیگر شامل تعداد بالای افراد واکسینه نشده، کاهش سطح حفاظت ناشی از واکسن در برابر این بیماری، و کاهش محدودیت‌های کووید-19 توسط دولت‌ها قبل از زمستان بود.

برای اینکه با این ویروس زندگی کنیم و به زندگی روزمره خود ادامه دهیم، باید رویکرد «واکسن پلاس» را در پیش بگیریم. این به معنای دریافت دوزهای استاندارد واکسن، مصرف یک تقویت کننده در صورت ارائه، و همچنین گنجاندن اقدامات پیشگیرانه در روال عادی ما است. دکتر هانس هنری کلوگه، مدیر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت در اروپا گفت.

او همچنین مردم را تشویق کرد که به اقدامات حفاظتی شخصی مانند پوشیدن ماسک و پرهیز از فضاهای شلوغ و محدود پایبند باشند.

WHO این را گفته است “کشورها همچنین باید به عنوان یک اقدام پیشگیرانه دوز تقویت کننده را برای افراد بالای 60 سال و کارکنان مراقبت های بهداشتی در نظر بگیرند.”

امروز وضعیت کووید-19 در سراسر اروپا و آسیای مرکزی بسیار جدی است. ما با زمستانی چالش برانگیز روبرو هستیم.» کلوگ گفت و از مقامات بهداشت ملی و افراد به طور یکسان خواست “اقدام قاطع برای تثبیت بیماری همه گیر انجام دهید.”

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید