پیروزی برای مگان مارکل به عنوان روزنامه بریتانیایی که درخواست تجدید نظر را در مورد حفظ حریم خصوصی از دست می دهد

پیروزی برای مگان مارکل به عنوان روزنامه بریتانیایی که درخواست تجدید نظر را در مورد حفظ حریم خصوصی از دست می دهد

مگان مارکل گفت: “زیانی که آنها وارد کرده اند و می کنند عمیق است.”

لندن:

یک دادگاه بریتانیا درخواست تجدیدنظر یک روزنامه تبلوید را علیه حکمی مبنی بر نقض حریم خصوصی مگان، دوشس ساسکس، با چاپ بخش هایی از نامه دست نویسی که او به پدرش نوشته بود، رد کرد.

روزنامه میل آن ساندی با انتشار بخش هایی از نامه ای که او برای پدرش توماس مارکل در آگوست 2018، سه ماه پس از ازدواجش با شاهزاده هری، نوه ملکه الیزابت، ارسال کرد، به دنبال لغو حکم دادگاه عالی بود که در آن حریم خصوصی و حق چاپ مگان را نقض کرده بود.

این تصمیم مگان را از حضور در دادگاهی که در آن پدرش نیز مدرک ارائه می‌داد، باز می‌دارد.

این درخواست پس از آن آغاز شد که مارک واربی، قاضی دادگاه عالی اوایل سال جاری، به نفع مگان رای داد و به این نتیجه رسید که روزنامه باید یک صفحه اول عذرخواهی چاپ کند و صورت حساب های قانونی او را بپردازد.

پس از پیروزی اولیه در دادگاه، مگان گفت که روزنامه و ناشر آن به دلیل “اقدامات غیرقانونی و غیرانسانی” خود پاسخگو بوده اند.

او گفت: “خسارتی که آنها وارد کرده اند و می کنند عمیق است.”

وکلای میل استدلال کردند که مگان، 40 ساله، نامه را نوشته بود و می دانست که ممکن است عمومی شود، پیشنهادی که او رد کرد.

در طول جلسات دادگاه تجدید نظر ماه گذشته، تیم حقوقی این روزنامه اظهاراتی را از جیسون کناف، مدیر سابق ارتباطات او ارائه کرد که به گفته آنها، اظهارات وی را مورد تردید قرار داد.

بیانیه کناف همچنین نشان داد که او و هری در مورد کمک به نویسندگان بیوگرافی درباره این زوج صحبت کرده بودند، چیزی که او قبلا انکار کرده بود. این منجر به عذرخواهی دوشس شد اما گفت که قصد گمراه کردن دادگاه را نداشته است.

مگان این نامه پنج صفحه‌ای را به مارکل نوشت که بعد از فروپاشی روابط آنها در آستانه عروسی، پدرش به دلیل بیماری و پس از اعتراف او برای عکس‌های پاپاراتزی از دست داد.

این مقاله که در فوریه 2019 عصاره هایی را منتشر کرد، استدلال کرد که مارکل از این نامه می خواست تا به نظرات ناشناس دوستان مگان در مصاحبه با مجله آمریکایی People پاسخ دهد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)