پیرمرد 82 ساله هلندی جسد پدر مرده خود را به مدت 18 ماه در فریزر نگه داشت.

پیرمرد 82 ساله هلندی جسد پدر مرده خود را به مدت 18 ماه در فریزر نگه داشت.

پدر 101 ساله به تومور تشخیص داده شد.

یک مرد 82 ساله هلندی که در شهر لاندگراف زندگی می کند، جسد پدر مرده خود را به مدت 18 ماه در فریزر نگه داشت تا “هنوز بتواند با او صحبت کند”. مستقل. پلیس پس از ابراز نگرانی پزشک خانواده از سلامت پدر 101 ساله جسد را کشف کرد.

پسر او به پلیس گفت: “من نمی خواستم پدرم را از دست بدهم. در غیر این صورت دلم برای او تنگ می شد.” پلیس اعلام کرد که در حال بررسی این حادثه است و در حال حاضر به هیچ گونه بازی ناپسند مشکوک نیست.

پلیس لندگراف در بیانیه ای گفت: “ما در حال حاضر در حال بررسی مرگ این فرد و علت قرار دادن بقایای آن در فریزر هستیم. به منظور تحقیقات، ما هیچ اظهارنظری در مورد رابطه بین ساکنان ساختمان در این بار.”

این در حالی است که به پیرمرد 82 ساله یک هفته فرصت داده شده تا خانه این خانواده را که به هم ریخته کشف شد، تمیز کند. سپس مقامات مشخص خواهند کرد که آیا او می تواند به زندگی مستقل ادامه دهد یا خیر.

این رسانه به نقل از یکی از همسایه ها، خاطرنشان کرد که پدر 101 ساله او به تومور مبتلا شده بود و برای معالجه آن به طور منظم به بیمارستان مراجعه می کرد.

با این حال، حادثه مشابهی نیز در سال 2015 رخ داد. مقامات هلندی متوجه شدند که مردی جسد مادر مرده خود را برای تقریبا دو سال مخفی نگه داشته است و همچنان به دریافت حقوق بازنشستگی و کمک های اجتماعی او ادامه می دهد. او در نهایت دستگیر شد و مجبور شد 40000 یورو را بازپرداخت کند.