پنتاگون تأثیر تانک های آبرامز در اوکراین را پیش بینی می کند – اخبار RT World

ژنرال ارشد آمریکایی ادعا کرده است که زره های آمریکایی در میدان نبرد “تفاوت ایجاد خواهد کرد” اما نوشدارویی نخواهد بود.

یک افسر عالی رتبه نظامی آمریکا هشدار داده است که تانک های ام 1 آبرامز که واشنگتن به اوکراین وعده داده است، زمانی که اواخر سال جاری به میدان نبرد برسند، تأثیر محدودی خواهند داشت.

مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده در یک نشست مطبوعاتی روز جمعه پس از نشست خیرین نظامی اوکراین در رامشتاین آلمان گفت: “من مغرضانه هستم، اما فکر می کنم تانک M1 بهترین تانک در جهان است…” پایگاه هوایی. “من فکر می کنم تانک M1، زمانی که تحویل داده شود، تفاوت ایجاد خواهد کرد.” با این حال، وی افزود، من همچنین هشدار می دهم که هیچ گلوله نقره ای در جنگ وجود ندارد.

دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، در ژانویه با دادن 31 تانک آبرامز به کی‌یف موافقت کرد، زیرا قبلاً تاکید کرده بود که عملیات بسیار پیچیده و نگهداری آنها دشوار است. M1 Abrams به جای دیزل استاندارد، از موتور جت و سوخت هوانوردی استفاده می کند. وزن آن 63 تن است و حدود سه مایل را با یک گالن سوخت طی می کند.

میلی گفت که نتایج میدان نبرد در درگیری اوکراین با روسیه به متغیرهای زیادی بستگی دارد، نه یک سیستم تسلیحاتی. وی افزود که تانک های آمریکایی باید در جنگ تسلیحاتی ترکیبی مستقر شوند و مانورهای خود را با پیاده نظام مکانیزه، توپخانه و سایر تسلیحات هماهنگ کنند.


مسکو قصد دارد

لوید آستین وزیر دفاع ایالات متحده به خبرنگاران گفت: تانک های آموزشی M1A1 ظرف چند هفته آینده به آلمان خواهند رسید، جایی که نیروهای اوکراینی نحوه کار با آنها را آموزش خواهند داد. 31 تانک که برای استفاده در اوکراین در نظر گرفته شده اند در ایالات متحده در حال بازسازی هستند و پس از آماده شدن به کی یف ارسال خواهند شد.

“همه اینها پیشرفت بزرگی است” آستین گفت. من مطمئن هستم که این تجهیزات و آموزش همراه با آن، نیروهای اوکراین را در موقعیتی قرار خواهد داد که به موفقیت در میدان نبرد ادامه دهند.»

آستین در پاسخ به این سوال که آیا حمایت عمومی ایالات متحده به دولت بایدن اجازه می دهد تا به تامین تسلیحات به اوکراین ادامه دهد، گفت که خوشبین است. این در مورد نظم بین المللی مبتنی بر قوانین است. این در مورد یک قلدر است که توانایی زیر پا گذاشتن همسایه کوچکتر خود را ندارد. این به معنای فراهم کردن فرصت برای یک کشور برای حفاظت از حقوق حاکمیتی است.»

نظرسنجی های ایالات متحده نشان می دهد که حمایت عمومی از کمک های اوکراین کاهش یافته است. واشنگتن قبلاً 113 میلیارد دلار کمک به کی یف متعهد شده است. گروهی متشکل از 19 قانونگذار جمهوری خواه روز چهارشنبه از بایدن خواستند که به این کار پایان دهد “بی بند و بار” به اوکراین کمک می‌کند و می‌گوید که خونریزی را طولانی می‌کند، آمادگی نظامی آمریکا را کاهش می‌دهد و آمریکا را در معرض خطر بیشتر درگیری فاجعه‌بار با روسیه قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:
قانونگذاران آمریکایی خواستار توقف کمک های “بی بند و بار” به اوکراین شدند