پنتاگون به دنبال جلوگیری از نشت اطلاعات – RT World News

ارتش ایالات متحده متعهد شد که رویه ها را برای جلوگیری از افشای بیشتر گزارش های طبقه بندی شده بازبینی کند

لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده روز پنجشنبه از این موضوع تمجید کرد “دستگیری سریع” از منبع ادعایی اسناد محرمانه و متعهد به بررسی روش های به اشتراک گذاری اطلاعات در پاسخ، و به طور غیرمستقیم تایید کرد که اسناد فاش شده معتبر هستند.

آستین گفت که او به معاون اطلاعات و امنیت خود دستور داده است “بررسی رویه های دسترسی اطلاعاتی، پاسخگویی و کنترل خود در داخل وزارتخانه انجام دهید تا از تلاش هایمان برای جلوگیری از تکرار این نوع حادثه مطلع شود.”

پنتاگون با جامعه اطلاعاتی آمریکا همکاری خواهد کرد پیامدهای امنیت ملی این افشای غیرمجاز را بررسی کنید، آستین گفت و از گروه ویژه افشاگری تشکر کرد “کار شبانه روزی برای ارزیابی و کاهش هر گونه خسارت وارد شده.”

آستین در پایان به همه کارمندان پنتاگون اعم از نظامی یا غیرنظامی یادآوری کرد که دارند “یک تعهد قانونی و اخلاقی جدی برای محافظت” اطلاعات طبقه بندی شده و گزارش “هر گونه فعالیت یا رفتار مشکوک.”


اف‌بی‌آی یک افشاگر ادعایی پنتاگون را دستگیر کرد

یک خلبان 21 ساله در گارد ملی هوایی ماساچوست روز پنجشنبه پس از شناسایی توسط نیویورک تایمز و یکی از کارمندان این سازمان توسط اف بی آی دستگیر شد. “هوش منبع باز” لباس بلینگکت ظاهراً او از اسلایدهای ارائه محرمانه و فوق سری که برای Joint Chiefs در نظر گرفته شده بود عکس گرفته و آنها را با دوستان گیمر در پلت فرم پیام رسانی Discord به اشتراک گذاشته است.

این اسناد، که در نهایت به عموم مردم راه یافت، در ابتدا مربوط به درگیری اوکراین بود. دسته‌های بعدی حاوی گزارش‌هایی درباره اسرائیل، کره جنوبی، صربستان و چین بودند که تقریباً همه آنها به‌طور رسمی دروغ، ساختگی یا نادرست رد شده‌اند. اوکراین این درز اطلاعات را به عنوان اطلاعات نادرست روسیه محکوم کرد، در حالی که روسیه گفت که آنها می توانند یک روانشناس آمریکایی باشند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: