پلیس ایالات متحده برای کمک گریه می کند، در نهایت یک بز ناراحت را پیدا می کند

ویدئو: پلیس ایالات متحده برای کمک گریه می کند، در نهایت یک بز ناراحت را پیدا می کند

بز عصبانی بود و جیغ می کشید.

دو افسر پلیس هوشیار اداره پلیس انید در اوکلاهاما با عجله به مکانی شتافتند که صدای فردی را شنیدند که مشکل داشت فریاد کمک خواست. پلیس ها فکر می کردند که دارند به فردی که مضطرب است پاسخ می دهند، اما وقتی متوجه شدند که این فقط یک بزی است که فریاد می زد، غافلگیر شدند و خندیدند.

فیلم این حادثه که از دوربین عکاسی ماموران گرفته شده است توسط پلیس عید در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. این دو پلیس را نشان می دهد – دیوید اسنید و نیل استوری – در حال حرکت در یک مزرعه به سمت چیزی که به نظر می رسد یک تماس برای کمک باشد. یکی از افسران پاسخ می‌دهد: «فکر می‌کنم این یک نفر است،» در حالی که دیگری شروع می‌کند به دنبال کسی که تماس می‌گیرد.

ویدیو را اینجا ببینید:

اداره پلیس در توضیح کامل این حادثه در توضیح این ویدئو می‌گوید: «دیروز، افسر دیوید اسنید و افسر نیل استوری به گزارشی مبنی بر شنیدن صدای فریاد کمک‌رسانی پاسخ دادند. پس از رسیدن، مأموران به سمت صدای ضعیف فریاد شخصی به راه افتادند. همانطور که آنها نزدیک تر می شدند، افسر اسنید می توانست یک فریاد مشخص برای “کمک” بشنود.

“هر دو به سمت صدا دویدند، به زودی متوجه شدند که دخترشان در مضطرب یک بز بسیار ناراحت است که همانطور که کشاورز توضیح داد از یکی از دوستانش جدا شده بود. آقایان از شما متشکرم. اقدامات سریع شما (هر چند در پایان) در این متن آمده است.