پلیس اسکاتلند برای یافتن یک ماشین پر از هروئین، کوکائین، چیپس متوقف می شود. و همچنین یک بره

پلیس اسکاتلند برای یافتن یک ماشین پر از هروئین، کوکائین، چیپس متوقف می شود.  و همچنین یک بره

این بره توسط یک کشاورز محلی گرفته شده است.

پلیس در اسکاتلند پس از اینکه یک بره کوچک را در داخل خودرویی که حامل مواد مخدر به ارزش 10000 پوند (1017400 روپیه) بود، پیدا کردند سر خود را خاراندن کردند. مترو گزارش شده است. این حادثه روز یکشنبه زمانی رخ داد که پلیس اسکاتلند یک خودرو را در بزرگراهی در نزدیکی گلاسکو متوقف کرد و به کشف عجیبی دست یافت.

یک سگ پلیس بیلی مواد را بو کرد و پلیس هروئین به ارزش تخمینی 7000 پوند و کوکائین به ارزش حدود 3000 پوند پیدا کرد. دو مرد و یک زن دستگیر و متهم به مواد مخدر شدند.

بعداً، پلیس اسکاتلند در مورد وضعیت در شبکه های اجتماعی شوخی کرد و گفت که ماشین “لامبورگینی نیست” آنها همچنین تصاویری از بره نشسته روی صندلی عقب همراه با یک کیسه چیپس و همچنین تست مواد مخدر مثبت به اشتراک گذاشتند. .

آنها توییت کردند: «اوه، میش! ماموران #گلاسکو آر پی دیروز این وسیله نقلیه (نه یک لامبورگینی!) را روی #M74 J3 NB متوقف کردند. علاوه بر این فرد کوچک، تقریباً 10 هزار پوند از داروهای کلاس A با کمک @PSOSDogs بازیابی شد. راننده به دلیل شکست در معاوضه کنار جاده با کوکائین دستگیر شد.»

تصویر را اینجا ببینید:

سخنگوی پلیس اسکاتلند گفت: “افسران در گلاسکو مواد مخدر به ارزش بالقوه 10000 پوند از یک وسیله نقلیه در مسیر شمال M74 کشف و ضبط کردند. حوالی ساعت 18:10 BST روز شنبه، 22 آوریل 2023، ماموران یک خودرو را در گذرگاه M74 به سمت شمال متوقف کردند. ، نزدیک تقاطع 3.

سه سرنشین خودرو دستگیر و با کمک یگان سگ، بازرسی از خودرو انجام شد. پی دی بیلی وارد ماشین شد و به مواد مخدر اشاره کرد. دو مرد 52 و 53 ساله و یک زن 38 ساله دستگیر و به جرایم مواد مخدر متهم شدند. آنها به دادستان مالی گزارش شده اند.»

مطابق با مترو، بره توسط یک کشاورز محلی گرفته شده است. در همین حال، پلیس در تلاش است تا دریابد که چگونه این حیوان در وهله اول وارد ماشین شده است.