پلیس از چوب های اندازه گیری برای اجرای فاصله گذاری اجتماعی استفاده می کند (ویدئو) – RT World News

پلیس آلمان در یک ویدیوی ویروسی فیلمبرداری شده است که دقت خود را با استفاده از میله های اندازه گیری نشان می دهد تا مشخص شود که آیا افرادی که در اعتراض به دستورات واکسن کووید-19 از قوانین فاصله گذاری اجتماعی پیروی می کنند یا خیر.

تنها یک نسخه از این ویدیو در روز یکشنبه بیش از 1.8 میلیون بازدیدکننده را در رسانه های اجتماعی به دست آورد. در حالی که منبع این فیلم مشخص نیست، ظاهراً در تظاهرات روز شنبه در فرانکفورت شلیک شده است و پلیس را نشان می دهد که از میان جمعیت عبور می کند و با استفاده از خط کش های تاشو بررسی می کند که آیا افراد حداقل 1.5 متر از هم فاصله دارند یا خیر.

به گفته رسانه های محلی، حدود 200 نفر در این تظاهرات شرکت کردند و طبق گزارش ها، پلیس راضی است که این رویداد، در حالی که غیرمجاز است، بوده است. “به طور کلی صلح آمیز.” با این حال، افرادی که پلیس را با استفاده از چوب های اندازه گیری خود تماشا می کردند، در ویدیو شنیده می شد که در حال تمسخر و اظهار نظرهای تمسخر آمیز برای مأموران بودند.


'فنجان قهوه گشتاپو': پلیس استرالیایی به دلیل چک کردن نوشیدنی مرد برای بررسی عذر او برای نپوشیدن ماسک کووید-19 به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

واکنش در شبکه های اجتماعی مشابه بود و برخی از ناظران یادداشت برداری پلیس با نزدیک شدن به معترضان برای اندازه گیری خود، قانون فاصله گذاری را نقض کرد. برخی دیگر سرکوب را به روزهای اولیه سرکوب فاشیست ها در آلمان نازی تشبیه کردند.

“آلمان در حال تبدیل شدن به وضعیت پلیسی کامل است و فاصله بین مردم در خیابان را با معیار اندازه گیری می کند.” یک نظر دهنده گفت. چگونه می توانیم به فرزندان خود توضیح دهیم که اجازه داده ایم این اتفاق بیفتد؟

این حادثه ممکن است اولین مورد استفاده مقامات آلمانی از چوب های فاصله گذاری اجتماعی باشد، اما پلیس ابزار اندازه گیری خود را پنهان نکرده است. در واقع، پلیس فرانکفورت با افتخار هفته گذشته در یک پست توییتری از چوب های Covid-19 خود تبلیغ کرد و گفت که آنها عادت خواهند کرد “همواره” بررسی تبعیت از فرمان فاصله گذاری اجتماعی آلمان.