پلیس از طرح قتل ضد واکسن با کمان پولادی – اخبار RT World

پلیس آلمان یک توطئه ضد وکسیون رادیکال برای کشتن وزیر-رئیس جمهور ساکسونی، مایکل کرچمر، و دیگر مقامات را پس از بررسی شش نفر و بازرسی چندین ملک خنثی کرد.

شش مظنون تابعیت آلمانی” – پنج مرد و یک زن که همگی اعضای یک گروه چت تلگرامی به نام شبکه آفلاین درسدن هستند – مظنون به “با تدارک یک عمل خشونت آمیز جدی که می تواند دولت را به خطر بیندازدپلیس در بیانیه ای گفت.
مقامات قبلاً تأیید کردند که عملیاتی شامل جستجوی “خواص متعدد” انجام شده بود ”با مشارکت گروه ویژهجست‌وجوها به دنبال گزارش تحقیقی برنامه تلویزیونی آلمانی «فرونتال» در شبکه عمومی ZDF درباره گروه مخالف کووید رادیکال و برنامه‌های خشونت‌آمیز آن بود.


دولت هشدار داد که در جنگ آلمان علیه Omicron

در جریان جستجوها شواهدی پیدا شد. به طور خاص، چندین تیرآهن و سلاح وجود داشتنیروی انتظامی با بیان اینکه تحقیقات آنها همچنان ادامه دارد، گفت.

ایالت شرقی زاکسن پایین‌ترین میزان واکسیناسیون را در آلمان دارد و شهر درسدن، پایتخت آن، شاهد اعتراضات گسترده‌ای علیه محدودیت‌های فعلی و پیشنهادی مرتبط با کرونا بوده است. خبرنگاران فرونتال به گروه تلگرامی نفوذ کردند که بر اساس گزارش آن بیش از 100 عضو داشتند که «تمایل زیادی به خشونت نشان داد.

برای آنها آلمان یک دیکتاتوری است، کرونا فقط یک آنفولانزا است، یا، به جای آن، اختراع یهودیان و مطبوعات دروغگو است.در مقاله ای در وب سایت ZDF آمده است.

فرانتال ادعا می کند که در میان موارد دیگر، ضد واکسن ها از این کانال برای بحث در مورد طرح هایی برای قتل وزیر-رئیس جمهور استفاده کردند. کرچمر که در ابتدا از اقدامات سخت کووید حمایت نکرد اما بعداً نظر خود را تغییر داد، گفت که باید از تمام ابزارهای قانونی در برابر چنین تهدیدهایی استفاده شود.

افرادی که در مناصب دولتی هستند نباید ترسی از بیان نظر خود و انجام کار خود داشته باشند،” او گفت.