پلیس آپارتمان کراچی را باز می کند، اعضای بدن را که تکه تکه شده است پیدا می کند، زن در حال خواب: گزارش

پلیس آپارتمان کراچی را باز می کند، اعضای بدن را تکه تکه می کند، زن در حال خواب

پلیس (نمایندگی) می‌گوید اعضای بدن مردی که تکه تکه شده بود در آپارتمانی در کراچی پراکنده شده بود.

کراچی:

در یک حادثه وحشیانه تکان دهنده، اعضای بدن مردی 70 ساله به صورت پراکنده در آپارتمانی در کراچی پیدا شد و زنی که در “خواب عمیق” در صحنه جنایت پیدا شده بود، به عنوان مظنون اصلی پاکستانی دستگیر شد. مقامات پلیس روز جمعه گفتند.

“ما تماس گرفتیم… قسمت هایی از دست انسان دیده شد که در نزدیکی یک آپارتمان در یک آپارتمان قدیمی در منطقه صددر خوابیده بود. وقتی تیم ما به آپارتمان رسیدند و آپارتمان را باز کردند، زن را در خواب عمیق دیدند، با برخی از قسمت های یک آپارتمان. زبیر نظیر شیخ، افسر ارشد پلیس، گفت: بدن انسان نزدیک به او و سایر قطعات تکه تکه شده در سراسر آپارتمان پخش شده است.

این زن 45 ساله که نامش فاش نشده است به عنوان مظنون اصلی این پرونده مشخص شده است. تاریخ قتل هنوز مشخص نیست، اگرچه احتمال می رود این هفته انجام شده باشد.

زبیر شیخ گفت: «این زن دستگیر شد، زیرا ما شواهدی از جمله لباس های آلوده به خون و تجهیزاتی که برای تکه تکه کردن جسد استفاده می شد، پیدا کردیم. تیم پلیس در محل جنایت یک چاقو، یک چکش و سایر ادوات فلزی سفت کشف کردند.

این مقام مسئول پس از بازجویی از این زن گفت که مقتول شوهرش محمد سهیل است، اما بعداً منکر ازدواج آنها شد و ادعا کرد که این مرد برادر شوهرش است. بر اساس گزارشی که در روزنامه داون پاکستان منتشر شد، او در حالت مستی پیدا شد که گمان می رود تحت تأثیر داروهای شیمیایی بوده است.

زبیر شیخ گفت که آرامش این زن در بازجویی “تعجب آور” بود.

تحقیقات بیشتر در حال انجام است. در همین حال، همسایه ها در یک قرار “زندگی در” نشان داده اند و گفته اند که زن اغلب روزها با مرد می ماند و آنها اغلب بر سر پول با هم دعوا می کردند.

مقتول خانواده ای جداگانه دارد که در منطقه شلوغ صدادار زندگی می کنند و برای انجام تشریفات و تشریفات قانونی به آنها اطلاع داده شده است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)