پسر 8 ساله آمریکایی با خوردن برف دو روز تنها در بیابان زنده می ماند

پسر 8 ساله آمریکایی با خوردن برف دو روز تنها در بیابان زنده می ماند

نانت نیمی با خوردن برف و پنهان شدن در زیر یک کنده برای سرپناه زنده ماند

یک پسر هشت ساله پس از ناپدید شدن در حین کمپینگ با خانواده اش به مدت دو روز در پارک ایالتی میشیگان زنده ماند. بر اساس گزارش بی بی سی، نانت نیمی با خوردن برف و پنهان شدن در زیر یک کنده برای سرپناه زنده ماند. طبق بیانیه مطبوعاتی پلیس ایالت میشیگان، این پسر هنگام جمع آوری هیزم در نزدیکی کمپ خانواده اش در پارک ایالتی کوهستانی Porcupine در میشیگان گم شد.

در این نشریه آمده است: “او با پناه گرفتن در زیر چوبی که در نهایت در آنجا پیدا شد، در مقابل عناصر جسارت کرد.”

این پسر در ساعت 13:30 روز دوشنبه پیدا شد و او دوباره به خانواده اش پیوست. او در سلامت کامل و دو مایلی دورتر از اردوگاهش پیدا شد.

پسر به پلیس گفت که “برف تمیز را برای آبرسانی می خورد.”

“تعدادی از شما پرسیده‌اید که نانت چگونه در جنگل زنده مانده است. ستوان ویکستروم می‌گوید که پسر به آنها گفت که با شاخه‌ها و برگ‌ها پوشانده است تا گرم شود و همچنین کنده‌ای که زیرش بود را پتو کرده است. او غذا نداشت اما برف تمیز خورده بود. برای هیدراتاسیون، پلیس ایالتی میشیگان در توییتی اشاره کرد.

همچنین فاش کرد: “او دیروز (یکشنبه) مسیری را طی کرد و وقتی مسیرش تمام شد، بهترین کار این بود که متوقف شود و منتظر بماند. آنها پیشنهاد دادند که امروز او را اجرا کنند، اما او به بچه هایی که پیدا کردند گفت. او که می خواست راه برود!”

بر اساس گزارش بی‌بی‌سی، این منطقه «بسیار دورافتاده و تپه‌ای با آب‌های ساکن به دلیل فصل سال» است. به دلیل بارش برف چندین جاده صعب العبور بود.

تیم بر روی یک منطقه تقریباً 40 مایل مربع (100 کیلومتر مربع) در پارک متمرکز شد و در نهایت پسر را پیدا کرد.