پسر چینی 22 ساعت 130 کیلومتر دوچرخه سواری کرد تا به خانه مادربزرگ برسد و از مادر شکایت کند.

پسر چینی 130 کیلومتر دوچرخه سواری می کند تا به خانه مادربزرگ برسد تا از مادر شکایت کند

پسر بعد از درگیری با مادرش ناراحت شد

داستان تکان دهنده ای در وب سایت های اجتماعی در چین منتشر شده است که داستان پسر 11 ساله ای را روایت می کند که به دلیل خاصی نزدیک به 24 ساعت دوچرخه سواری کرده است. مطابق با پست صبحگاهی چین جنوبی، پسر 130 کیلومتر دوچرخه سواری کرد تا به خانه مادربزرگش برسد و از مادرش که با مادرش دعوا کرده به او شکایت کند.

رسانه محلی Meilizhiang گزارش داد که در نتیجه، پسر خسته شد و به تنهایی در یک تونل بزرگراه توسط رهگذران کشف شد. افسران پلیسی که برای بردن پسرک با خود آمده بودند نیز از اطلاع از ماجراجویی غیرعادی متعجب شدند.

قابل ذکر است که این پسر پس از درگیری با مادرش ناراحت بود. سپس تصمیم گرفت تا خانه مادربزرگش که در میجیانگ، شهرستانی در ژجیانگ قرار دارد، دوچرخه سواری کند تا بتواند نارضایتی های خود را در مورد مادرش در میان بگذارد.

در حین دوچرخه سواری، پسر با کمک علائم جاده حرکت کرد و گفت که چندین پیچ را اشتباه طی کرده است. برای رسیدن به نقطه ای که پیدا شد، دو برابر زمان لازم طول کشید، با این حال، او تنها یک ساعت با مقصدش فاصله داشت. او در طول شب هنگام خوردن نان و نوشیدن آبی که از خانه آورده بود زنده ماند.

پس از آن پسربچه به نزدیکترین ایستگاه پلیس منتقل شد و ماموران به دلیل خستگی قادر به راه رفتن از خودرو بودند. بعد از ظهر، پدر و مادر و مادربزرگش او را بردند.

مادر پسر اظهار داشت که او تهدید کرده بود که به خانه مادربزرگش می رود اما او تصور می کرد که “فقط یک عصبانیت است”.

در حالی که برخی در اینترنت با این داستان سرگرم شدند، برخی دیگر کنجکاو و نگران بودند. یکی در این باره گفت: «می‌خواهم بدانم مادربزرگش در نهایت چگونه به مادرش درس داد» و دیگری نوشت: «این بچه نابغه‌ای است که می‌داند چگونه با دنبال کردن علائم جاده‌ای و جرأت سفر راهش را پیدا کند. در شب.”