پسر خردسال هندو در پاکستان مورد تجاوز جنسی قرار گرفت و به قتل رسید

پسر خردسال هندو در پاکستان مورد تجاوز جنسی قرار گرفت و به قتل رسید

پلیس گفت که مورد تجاوز جنسی و قتل وحشیانه قرار گرفته است. (نمایندگی)

اسلام آباد:

به گزارش روز شنبه رسانه ها، یک پسر 11 ساله هندو در استان سند پاکستان مورد تجاوز جنسی قرار گرفت و به طرز وحشیانه ای به قتل رسید.

اعضای خانواده وی گفتند که این پسر عصر جمعه ناپدید شد و جسد او بعداً روز شنبه در یک خانه متروکه در منطقه خیرپور میر استان پیدا شد.

راج کومار، یکی از بستگان این کودک، به نقل از اکسپرس گفت: “تمام خانواده مشغول مراسم تولد گورو ناناک بودند. ما نمی دانیم کودک چگونه گم شد. او در ساعت 11 شب در خانه جسد پیدا شد.” روزنامه تریبون.

او گفت: «او دانش‌آموز کلاس پنجم بود و در سال 2011 به دنیا آمد.

یک مقام پلیس گفت این پسر قبل از اینکه مجرمان به او تجاوز جنسی کنند خفه شد. این مقام مسئول گفت: دو مرد را دستگیر کردیم که یکی از آنها به جرم خود اعتراف کرده است.

زبیر ماهار از سازمان حفاظت از کودکان سوکور گفت که آثار شکنجه نیز بر روی بدن کودک خردسال وجود دارد.

وی گفت که این دومین حادثه مشابه در چند هفته اخیر در استان بوده است.

زبیر ماهار گفت: “چند وقت پیش، یک دختر خردسال از جامعه هندو در صالح پت، منطقه سوکور، ناپدید شد. پلیس همچنین برای بهبودی او 2.5 میلیون روپیه جایزه تعیین کرده است، اما همه بیهوده بوده است.”

چندین گزارش از جنایات هندوها و سایر جوامع اقلیت در پاکستان گزارش شده است.

بر اساس سرشماری سال 2017، هندوها بزرگترین اقلیت مذهبی پاکستان را تشکیل می دهند و سپس مسیحیان دومین اقلیت مذهبی بزرگ را تشکیل می دهند. احمدی ها، سیک ها و پارسی ها نیز از اقلیت های مذهبی قابل توجه در پاکستان هستند.

موارد خشونت جنسی علیه کودکان نیز به کرات در پاکستان مشاهده شده است. اوایل این هفته، پلیس راولپندی یک معلم مدرسه را مظنون به آزار جنسی یک دختر هفت ساله در مدرسه ای در شهر پادگان دستگیر کرد.