پزشکان برای مرگ مارادونا محاکمه خواهند شد – اخبار RT World

تیمی از پزشکان متهم به عدم مراقبت کافی از ستاره فوتبال هستند

دادگاهی در آرژانتین روز سه‌شنبه تایید کرد که هشت پزشک به اتهام نقش داشتن در مرگ دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال، محاکمه خواهند شد.

سال گذشته، پزشکان متهم شدند “قتل ساده با نیت نهایی” همانطور که دادستان ها استدلال می کردند که اگر بیمار به درستی درمان می شد، می توانست هنوز زنده باشد. اگر مجرم شناخته شوند، ممکن است از 8 تا 25 سال زندان محکوم شوند.

مارادونا در 25 نوامبر 2020 در خانه خود در Tigre، خارج از بوئنوس آیرس، بر اثر حمله قلبی درگذشت. او چند هفته قبل از مرگ تحت عمل جراحی برای برداشتن لخته خون از مغزش قرار گرفت.

هیئت پزشکی منصوب شده توسط بازرسان در سال 2021 به این نتیجه رسید که ستاره فوتبال 12 ساعت قبل از مرگش در عذاب بود و تیمی که او را معالجه می کرد “به بی نظمی ها و کمبودها مبتلا شده است.”

به گزارش بوئنوس آیرس هرالد، جراح مغز و اعصاب لئوپولدو لوسیانو لوکه، یکی از متهمان اصلی این پرونده، متهم است که انجام نداده است. “پیگیری های کافی با کنترل ها و تست های قلب و عروق” و همچنین داشتن “به طور سیستماتیک علائم و نشانه های سازگار با نارسایی قلبی را که به او گزارش شده بود نادیده گرفت و کم اهمیت جلوه داد.” در میان چیز های دیگر.


دادستان‌ها درخواست‌های جدیدی درباره مرگ مارادونا صادر کردند

سایر متهمان روانپزشک مارادونا، روانشناس، هماهنگ کننده بستری در بیمارستان، پزشک معالج، یک هماهنگ کننده پرستاری و دو پرستار هستند.

ماریو بودری، وکیل خانواده مارادونا، روز چهارشنبه گفت که پزشکان مارادونا “رها شده” او و “هیچ کاری نکرد” برای جلوگیری از مرگ او

دالما، دختر مارادونا در اینستاگرام خود نوشت این روند دردناک و کند است، اما ما اینجا هستیم و تا زمانی که عدالت اجرا نشود متوقف نخواهیم شد.»

این ورزشکار دهه ها با اعتیاد به مواد مخدر و الکل مبارزه کرد. “وقتی کوکائین مصرف کردم، تبدیل به یک زامبی شدم، از خانواده و جامعه خود بیگانه شدم.” مارادونا در سال 2019 به TyC Sports گفت.

مارادونا کاپیتان تیم ملی آرژانتین بود که قهرمان جام جهانی 1986 شد. گلی که او در یک چهارم نهایی به انگلیس زد به عنوان “گل قرن” توصیف شده است. او بین سال های 2008 تا 2010 سرمربی تیم آرژانتین بود.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: