پدر 21 ساله پس از شل شدن لاستیک در بزرگراه و برخورد به شیشه جلو درگذشت

پدر 21 ساله پس از شل شدن لاستیک در بزرگراه و برخورد به شیشه جلو درگذشت

به گفته مقامات، لاستیک از یک 18 چرخ تولید شده است.

به گزارش ABC، روز پنجشنبه یک پدر 21 ساله یک نوزاد دختر 4 ماهه بر اثر شل شدن لاستیک و برخورد شدید به شیشه جلوی خودروی شاسی بلند خود در آزادراه کتی کشته شد.

کلایتون وو، 21 ساله، روی صندلی مسافر یک خودروی شاسی بلند KIA که در سمت غرب آزادراه در هیوستون حرکت می کرد، نشسته بود که ناگهان یک لاستیک از شیشه جلو عبور کرد.

به گزارش ABC، این تصادف حدود ساعت 20:30 بعد از ظهر پنجشنبه رخ داد. عکسی از دفتر پاسبان منطقه 5 هریس، شیشه جلوی خودروی شاسی بلند را نشان می دهد که تخریب شده است.

به گفته مقامات، لاستیک از یک 18 چرخ تولید شده است.

یکی از شاهدان به پرتال خبری گفت که لاستیک را از روی تریلر یک کامیون مشکی که پلاک نداشت دیده است. به گفته شاهد، لاستیک قبل از اینکه کامیون دیگری با آن تماس پیدا کند به اطراف می پرید.

مستقیماً مثل «بوم» به شیشه جلو رفت! این شاهد عینی یادآور شد: شیشه را دیدم و دیدم کاپوت بالا آمد و ماشین شروع به چرخش کرد.

عموی وان، ایوان ریچارد، به ABC13 گفت که خانواده امیدوار است شاهدان بیشتری به امید دریافت پاسخ‌های بیشتر حاضر شوند.

ریچارد گفت: «من اینجا نیستم تا قضاوت کنم. “چیزهایی اتفاق می افتد، اما بدیهی است که به نوعی سهل انگاری در این امر نقش داشته است. او مسافر یک وسیله نقلیه بود که با لاستیک روبرو شده بود. احتمال وقوع چنین چیزی چقدر است؟ (باید) بدانید، شما زندگی را به خطر می اندازید. در اطراف شما، و من نمی توانم او را برگردانم. اما می توانم این پیام را به شما برسانم که شما می توانید بهتر عمل کنید. شهر می تواند بهتر عمل کند.”

خانواده یک GoFundMe برای کمک به تامین هزینه های دختر 4 ماهه او و خرج مراسم تشییع جنازه او ایجاد کردند.