پدر مگان مارکل می خواهد رابطه خود را با او اصلاح کند، درخواست احساسی می کند

پدر مگان مارکل می خواهد رابطه خود را با او اصلاح کند، درخواست احساسی می کند

توماس مارکل می خواهد رابطه خود با مگان مارکل را اصلاح کند

بر اساس گزارش نیویورک پست، پدر مگان مارکل از دخترش درخواستی احساسی کرده و از او خواسته است تا آخرین فرصتی برای ترمیم رابطه شکسته خود داشته باشد.

آقای مارکل، پدر دوشس ساسکس، در مصاحبه ای صریح با 7News Spotlight استرالیا، تصاویر دوران کودکی مگان مارکل را در دست دارد و می پرسد: “چگونه می توانم این مشکل را برطرف کنم؟”

در تریلر پیش از پخش مصاحبه، مدیر نورپردازی 78 ساله بازنشسته هالیوود به اشتراک گذاشت که سال گذشته دچار سکته مغزی شد و می ترسید که زمان زیادی برای اصلاح رابطه خود با مگان مارکل نداشته باشد. این دو در پنج سال گذشته با هم صحبت نکرده اند.

رابطه آنها خیلی زود پس از ازدواج او با شاهزاده هری در سال 2018 تلخ شد.

این تریلر همچنین خواهر ناتنی مگان مارکل، سامانتا مارکل، 58 ساله را نشان می دهد. او گفت: “او [Meghan] اگر بابا نبود، باز هم پیشخدمت می شد.”

او همچنین ازدواج مگان با هری را “سمی” توصیف کرد.

برادر ناتنی مگان مارکل، توماس مارکل جونیور، 56 ساله، در این کلیپ کوتاه اعلام کرد: “ما قرار نیست برویم. این همه چیز را تغییر خواهد داد.”

این تریلر همچنین برخی از ضبط‌های خانگی دوشس در دوران نوجوانی را نشان می‌دهد که قبلاً دیده نشده بود.

تریلر 57 ثانیه ای با فیلمی از رانندگی دوشس با یک کانورتیبل در حالی که لباس مجلسی و تاج به تن داشت آغاز می شود. صداپیشه در این ویدئو می گوید: “جهان هرگز مگان را اینگونه ندیده بود، ملکه بازگشت به خانه.”

ادامه می‌دهد: «خاطرات ارزشمند، حقایق خانگی و نوارهای مخفی همه در حال بیرون آمدن هستند».

این مصاحبه مدت کوتاهی پس از آن انجام شد که سامانتا مارکل پرونده افترا علیه خواهرش را از دست داد. در این پرونده، او مدعی شد که دوشس ساسکس با این ادعا که آنها به سختی رابطه داشته اند و اینکه سامانتا برای صحبت علیه او از یک روزنامه “پاداش بسیار خوبی” دریافت کرده است، او را بدنام کرده است. او درخواست 62000 دلار غرامت کرده بود. با این حال، یک قاضی در فلوریدا این پرونده را رد کرد زیرا مگان صرفاً نظر خود را بیان می کرد و نمی توان نادرست بودن نظرات را ثابت کرد.