پایان «زندگی با کووید»؟ کره جنوبی با افزایش موارد محدودیت ها را باز می گرداند

پایان «زندگی با کووید»؟  کره جنوبی با افزایش موارد محدودیت ها را باز می گرداند

کووید در کره جنوبی: افراد واکسینه نشده فقط می‌توانند به تنهایی در بیرون غذا بخورند یا از خدمات حمل و نقل یا تحویل غذا استفاده کنند.

کره جنوبی روز پنجشنبه اعلام کرد که قوانین فاصله گذاری اجتماعی را یک ماه و نیم پس از لغو آنها تحت سیاست “زندگی با کووید-19” بازگرداند، زیرا تعداد مارپیچ عفونت های جدید و موارد جدی تهدید می کند که سیستم پزشکی این کشور را تحت الشعاع قرار دهد.

محدودیت‌ها از شنبه تا 2 ژانویه بازمی‌گردند و تجمعات را به بیش از چهار نفر محدود می‌کند – تا زمانی که واکسینه شده باشند – و رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز تفریحی شبانه را مجبور می‌کند تا ساعت 9 شب و سینماها و کافی‌نت‌ها را تا ساعت 22 تعطیل کنند. نخست وزیر کیم بو کیوم گفت.

افراد واکسینه نشده فقط می‌توانند به تنهایی در بیرون از خانه غذا بخورند یا از خدمات تحویل غذا یا تحویل غذا استفاده کنند.

این اقدامات یک روز پس از آن انجام شد که کره جنوبی یک رکورد جدید دیگر در روز ثبت کرد که در بحبوحه افزایش مداوم عفونت‌های پیشرفت در میان افراد واکسینه شده و موارد جدی، ثبت شد.

بیش از 94 درصد از بزرگسالان کره جنوبی به طور کامل واکسینه شده اند، اما تعداد موارد جدید تقریباً 5 برابر و تعداد موارد جدی از زمان کاهش قوانین در ماه گذشته سه برابر شده است که بر سیستم پزشکی این کشور فشار می آورد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)