پاسخ ترامپ به اعلام انتخاب مجدد بایدن – RT World News

رقیب وی گفت: «غیرقابل تصور» است که رئیس جمهور پس از دو سال چنین «فاجعه بار و ناموفق» به دنبال یک دوره دوم ریاست جمهوری باشد.

در یک ویدئوی تبلیغاتی جدید که پس از اعلام رسمی نامزدی مجدد جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن منتشر شد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، بایدن را به شکست های متعددی از باز کردن مرز ایالات متحده با مکزیک تا رهبری جهان متهم کرد. “در آستانه جنگ جهانی سوم.”

بایدن روز سه شنبه رسما وارد رقابت های انتخاباتی 2024 شد و در یک ویدئوی تبلیغاتی گفت که به چهار سال دیگر نیاز دارد تا “کار را تمام کن” و بازیابی کنید “روح آمریکا” در عرض چند ساعت، ترامپ پاسخی صادر کرد.

شما می‌توانید بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا را انتخاب کنید و آنها را کنار هم بگذارید و آن‌ها آسیبی را که جو بایدن به ملت ما وارد کرده است، وارد نمی‌کنند.» ترامپ اعلام کرد.

رئیس جمهور سابق به این موضوع اشاره کرد بدترین تورم در نیم قرن اخیر روند 24 ماهه کاهش دستمزدهای واقعی و افزایش قیمت بنزین، بی خانمانی و جنایت به عنوان نمونه هایی از بایدن “ریاست جمهوری فاجعه بار و شکست خورده.”

ترامپ بایدن را متهم کرد “سلاح سازی” مجری قانون برای مجازات حامیانش و مدعی شد که احترام رئیس جمهور به فعالان تراجنسیتی باعث شده است که کودکان “تلقین شده و مثله شده توسط عجایب و متعصبان چپ.”

ترامپ قبلاً در مورد این مسائل به بایدن ضربه زده است، و در مورد مسائل سیاست خارجی، آخرین ویدیوی او نیز حاوی هیچ شگفتی نبود. اعلام می کند که روسیه در حال متحد شدن با چین است، ایران چند روز با بمب اتمی فاصله دارد. [and] اوکراین از تهاجمی که اگر من رئیس جمهور بودم هرگز رخ نمی داد ویران شده است. ترامپ آن را بایدن اعلام کرد ما را به آستانه جنگ جهانی سوم رسانده است.»


بایدن نامزدی برای انتخاب مجدد را اعلام کرد

تقریباً غیرقابل تصور است که بایدن حتی به فکر نامزدی مجدد در انتخابات باشد.» ترامپ در پایان گفت. هیچگاه تضاد بزرگ‌تری بین دو دولت متوالی در تمام تاریخ آمریکا وجود نداشته است. بزرگی ما و شکست آنهاست.»

در حالی که اقتصاد ایالات متحده در دوران ترامپ وضعیت بهتری داشت و جهان نسبتاً آرام‌تر بود، مشخص نیست که آیا رئیس‌جمهور سابق می‌تواند سابقه خود را به رای تبدیل کند یا خیر. اکثر نظرسنجی‌های اخیر ترامپ را با فاصله اندکی از بایدن پیشی گرفته است، اما نظرسنجی ان‌بی‌سی نیوز که روز یکشنبه منتشر شد نشان داد که اکثر آمریکایی‌ها خواهان نامزدی هیچ یک از نامزدها در سال 2024 هستند.

بایدن به عنوان نامزد فعلی، می تواند روی حمایت تشکیلات حزب دموکرات، از جمله باراک اوباما، رئیس جمهور سابق، حساب کند. تایید شده است معاون رئیس جمهور سابق او روز سه شنبه. ترامپ با یک چالش اولیه بالقوه از سوی ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا مواجه است و اگرچه دیسانتیس هنوز نامزدی خود را اعلام نکرده است، برخی نظرسنجی ها نشان می دهد که فرماندار از ترامپ بهتر عمل کرده است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: