پادشاه چارلز دوست دارد از هند بازدید کند: همتای کاران بیلیموریا هندی

پادشاه چارلز دوست دارد از هند بازدید کند: همتای کاران بیلیموریا هندی

لندن:

لرد کاران بیلیموریا، یکی از همتایان هندی الاصل خود، لرد کاران بیلیموریا، پس از حضور در مراسم تاجگذاری وی در لندن در روز شنبه، فاش کرد که چارلز سوم پادشاه بریتانیا گفته است که دوست دارد برای یک دیدار دولتی به هند برود و باید به زودی برنامه ریزی شود.

لرد بیلی موریا در طی یک تعامل با گروهی از نمایندگان پارلمان در سالن وست مینستر در مجموعه خانه های پارلمان در روز سه شنبه به عنوان بخشی از پذیرایی ویژه قبل از تاج گذاری، گفت که او این فرصت را دارد تا موضوع روابط هند و بریتانیا را مطرح کند و درخواست 74- پادشاه یک ساله به فکر سفر به هند است.

کارآفرین مستقر در بریتانیا و بنیانگذار کبرا بیر، که اخیراً رهبری یک هیئت تجاری از بریتانیا به هند را برعهده داشت، معتقد است که سفر دولتی پادشاه به توربوشارژ کردن روابط دوجانبه و همچنین مذاکرات در حال انجام توافقنامه تجارت آزاد (FTA) کمک خواهد کرد.

«به اعلیحضرت گفتم [King Charles] لرد بیلی موریا به PTI گفت که ما باید یک دیدار دولتی از هند داشته باشیم زیرا این امر تأثیر زیادی بر روابط دوجانبه خواهد داشت و به توربوشارژ مذاکرات FTA انگلیس و هند کمک خواهد کرد.

ما می دانیم که پادشاه دوست هند است و علاقه زیادی به کشور دارد. او گفت که دوست دارد برای یک دیدار دولتی به هند برود و ما باید به زودی برای آن برنامه ریزی کنیم.

پادشاه چارلز آخرین بار در نوامبر 2019، زمانی که شاهزاده ولز بود، به هند سفر کرد و همچنین تولد 71 سالگی خود را در بمبئی جشن گرفت.

او قبلاً از “عشق بزرگ خود به هند” به عنوان بنیانگذار “اعتماد آسیایی بریتانیا” – که در سال 2007 برای مقابله با فقر و سختی در جنوب آسیا ایجاد شد، صحبت کرده است.

بیلی موریا، مدافع سرسخت روابط نزدیکتر هند و بریتانیا که به ایجاد گروه ویژه صنعت هند در بریتانیا در سال گذشته کمک کرد، همچنین احساس می‌کند که سفر اولین نخست‌وزیر هندی الاصل بریتانیا به هند، شتاب بسیار مورد نیاز را برای روابط به ارمغان خواهد آورد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر باید به زودی یک هیئت پرجمعیت جت جامبو را به هند هدایت کند که مدت هاست به پایان رسیده است. آخرین هیأت نخست وزیری از بریتانیا به هند در سال 2016 بود که فاصله بسیار زیادی دارد. این فقط بلیطی برای جشن گرفتن پل زندگی در دیاسپورا و پیشبرد روابط خواهد بود.”

در نتیجه یک لیست بسیار محدود میهمانان برای کلیسای وست مینستر در روز شنبه، بسیاری از همتایان و اعضای پارلمان این فرصت را پیدا کردند که با پادشاه چارلز و ملکه کامیلا در پذیرایی قبل از تاجگذاری که با حضور سوناک و رهبر مخالفان کیر استارمر برگزار شد، ارتباط برقرار کنند. بین دیگران.

او از روحیه بسیار خوبی برخوردار بود و واقعا از تعاملاتش با ما لذت می برد. او به یاد آورد که یکی از اولین افتتاحیه های ما را افتتاح کرد [steel] لرد سواج پل، بنیانگذار گروه کاپارو، که همچنین عضو شورای خصوصی – یا بدنه رسمی مشاوران پادشاه است، گفت: “زمانی که شاهزاده ولز بود، گیاهان را می‌پرسید.”

این فرصتی بود که او قبل از روز بزرگ شنبه با برخی از ما بیشتر تعامل کرد. او به گرمی از ما استقبال کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)