پادشاه چارلز از صندلی تخت پدربزرگ جورج ششم برای تاجگذاری استفاده می کند

پادشاه چارلز از صندلی تخت پدربزرگ جورج ششم برای تاجگذاری استفاده می کند

لندن:

به عنوان بخشی از موضوع پایداری که پادشاه چارلز سوم در تلاش است برای تاج گذاری تاریخی خود در ابی وست مینستر در روز شنبه در اینجا انجام دهد، کاخ باکینگهام روز دوشنبه فاش کرد که در حال بازیافت صندلی است که پدربزرگش جورج ششم در زمان تاجگذاری 86 سال پیش به عنوان پادشاه استفاده کرده بود. .

طبق سنت سلطنتی، صندلی ها و تاج و تخت های تشریفاتی برای مراحل مختلف مراسم تاج گذاری در ابی استفاده می شود.

علاوه بر صندلی سنت ادوارد یا صندلی تاج گذاری که برای لحظه تاج گذاری استفاده می شود، پادشاه و ملکه کامیلا در صندلی های املاک و صندلی های تخت در نقاط مختلف در طول مراسم مذهبی خواهند نشست.

صندلی های تاج و تخت برای تاجگذاری و ادای احترام برای تاجگذاری پادشاه جورج ششم و ملکه الیزابت که بعدها به عنوان ملکه مادر ملکه الیزابت دوم شناخته شد، در 12 می 1937 ساخته شد.

کاخ باکینگهام گفت: “به منظور پایداری، اعلیحضرت انتخاب کرده‌اند که از صندلی‌های دارایی و تخت سلطنتی که برای تاج‌گذاری‌های قبلی ساخته شده‌اند، استفاده کنند. این صندلی‌ها در صورت لزوم حفظ، بازسازی و اقتباس شده‌اند.”

Chairs of Estate که قرار است در روز شنبه استفاده شود در سال 1953 توسط شرکت لندنی White, Allom and Company برای تاجگذاری ملکه الیزابت دوم در 2 ژوئن همان سال ساخته شد. صندلی مرکزی سنت ادوارد که بیش از 700 سال پیش از بلوط بالتیک ساخته شد و برای اولین بار در مراسم تاجگذاری پادشاه ادوارد دوم استفاده شد، صندلی ای است که چارلز هنگام تاج گذاری پادشاه روی آن خواهد نشست.

کاخ فاش کرد که در اوایل سال جاری، پادشاه و ملکه از مدرسه سلطنتی سوزن دوزی دیدن کردند تا با صنعتگران و گلدوزی‌هایی که در این پروژه مشارکت داشتند، ملاقات کنند. به عنوان دوشس کورنوال، کامیلا در سال 2017 حامی مدرسه سلطنتی سوزن دوزی شد.

چارلز و کامیلا از طریق یک مراسم مذهبی به مدت دو ساعت در روز شنبه هدایت خواهند شد و قبل از اینکه توسط اسقف اعظم کانتربری به عنوان پادشاه و ملکه تاج گذاری شوند، روی این صندلی های مختلف می نشینند.

علاوه بر این، 100 صندلی جماعت با همکاری خانواده سلطنتی، سازنده مبلمان سلطنتی NEJ Stephenson و بنیاد شاهزاده در کلیسای وست مینستر برای مهمانان ویژه ساخته شده است.

صندلی‌ها با مخمل آبی پوشانده شده‌اند و رمزهای اعلیحضرت را نشان می‌دهند. پس از تاج گذاری، این صندلی ها به حراج گذاشته می شود و عواید آن صرف امور خیریه می شود.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)