پائونگ‌تارن شیناواترا، نامزد نخست‌وزیر تایلند، دو هفته قبل از انتخابات به دنیا آمد.

پائونگ‌تارن شیناواترا، نامزد نخست‌وزیر تایلند، دو هفته قبل از انتخابات به دنیا آمد.

Paetongtarn Shinawatra رهبر حزب مخالف Pheu Thai است

Paetongtarn Shinawatra، یکی از نامزدهای پیشرو که برای تصدی پست نخست وزیری بعدی تایلند تبلیغ می شود، تنها دو هفته قبل از روز انتخابات، یک نوزاد پسر به دنیا آورد. نگهبان گزارش شده است. این سیاستمدار 36 ساله که حزب مخالف Pheu Thai را رهبری می کند، با انتشار عکسی از بیمارستان در شبکه های اجتماعی از تولد پسرش خبر داد. او افزود که تا چند روز دیگر که به اندازه کافی قوی باشد با رسانه ها صحبت خواهد کرد.

”سلام. نام من فریتاسین سوکساوات است. نام مستعار من “ثسین” است.. از حمایت همه شما متشکرم. چند روز دیگر، مادر منتظر است تا قبل از رفتن به ملاقات برادران رسانه، قوی باشد. نوزاد دوم فرزند اوست.

تصویر را اینجا ببینید:

قبل از تولد، این زن 36 ساله با وجود اینکه به شدت باردار بود، به شدت برای او مبارزه کرده بود.

به گزارش الجزیره، خانم شیناواترا به دلیل به رسمیت شناختن نام خانواده و محبوبیت دائمی حزبش، انتخاب اول یا دوم رای دهندگان برای نخست وزیری بوده است. انتظار می‌رود که او تا دو هفته دیگر بیشترین کرسی‌ها را در 500 نماینده مجلس سفلی کسب کند.

قابل ذکر است که او کوچکترین دختر میلیاردر و نخست وزیر سابق تاکسین است. همانطور که در CNNوی در سال 2006 با کودتای نظامی به دلیل پرونده های مربوط به فساد از قدرت برکنار شد. با محکومیت احتمالی زندان، به تبعید خودخواسته رفت.

در یک توییت در روز دوشنبهآقای شیناواترا گفت که از تولد نوه اش، هفتمین نوه اش، “خوشحال” است.

«همه هفت نوه من در حالی به دنیا آمدند که من مجبور بودم در خارج از کشور بمانم. من ممکن است اجازه بگیرم تا برای مراقبت از نوه هایم برگردم زیرا در جولای آینده تقریباً 74 ساله هستم.»

نه تنها پدرش، بلکه عمه او نیز قبلاً به عنوان نخست وزیر در پادشاهی آشفته سیاسی خدمت کرده است. او همچنین برای اجتناب از محکومیت های زندان در تبعید خودخواسته زندگی می کند.

با این حال، شیناواتراها یک پایگاه حمایتی وفادار در میان رای دهندگان روستایی در شمال و شمال شرق تایلند حفظ کرده اند. نگهبان. احزاب مرتبط با خانواده او از سال 2001 تاکنون بیشترین کرسی ها را در هر انتخابات به دست آورده اند.

انتخابات سراسری قرار است در 14 می برگزار شود و تبلیغات در مرحله نهایی است.