ویدیوی دراماتیک لحظه سر خوردن خانه از صخره ای در یوتا را ضبط می کند

ویدیوی دراماتیک لحظه سر خوردن خانه از صخره ای در یوتا را ضبط می کند

مقامات در دراپر دو مسیر عمومی را به دنبال سرسره بستند.

ویدئویی دراماتیک در شبکه های اجتماعی از یوتا در ایالات متحده منتشر شده است که نشان می دهد دو خانه مشرف به دره ای در حال لیز خوردن از پایه های خود و ناپدید شدن هستند. مطابق با CNN، این حادثه در دراپر رخ داد و باعث تخلیه دو خانه مجاور شد. این رسانه همچنین گفت که مقامات ساختمان شهری این خانه‌های روی صخره را به دلیل «تغییر زمین که منجر به سر خوردن و شکستن پایه‌های خانه‌ها شد» «برای سکونت انسان نامناسب» اعلام کرده‌اند. غار شنبه شب باعث سقوط کل طبقه بالای یکی از خانه ها شد.

فیلم را ببینید:

کارول کامراد، صاحب خانه گفت: “ما امیدوار بودیم که اینطور به پایان نرسد. من بسیاری از زندگی خود را در این خانه تجسم کردم و همه آنها فوق العاده و زیبا بودند.” تلویزیون KSL.

او افزود: “و اکنون که به این موضوع نگاه می کنم، یک کابوس است.”

خانم کامراد و خانواده‌اش کمتر از یک سال در یکی از این خانه‌ها زندگی می‌کردند تا اینکه دامنه تپه در اکتبر سال گذشته آنها را مجبور به تخلیه کرد. مقامات محلی گواهی اشغال سازه را باطل کردند.

مقامات شهر می گویند این حادثه تکان دهنده به دلیل جابجایی زمین که منجر به سر خوردن و شکستن پایه خانه ها شده، رخ داده است.

دولت شهر دریپر در فیسبوک گفت: “با ذوب شدن برف و ایجاد تغییرات در شرایط، سایر خانه های محله از نظر نگرانی های ایمنی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. در حال حاضر، تنها دو خانه مجاور تخلیه می شوند.”

مقامات در دراپر دو مسیر عمومی را به دنبال سرسره بستند.

به نقل از مقامات شهری، “همه باید از منطقه اجتناب کنند. به محله ای که خانه ها سر خورده است نروید. فقط ساکنان اجازه می دهند.” CNN. ما از اینکه همه در امنیت هستند سپاسگزاریم.»