ویدئویی نشان می دهد که راننده و مسافر در حال شلیک به یکدیگر در اتوبوس در حال حرکت در ایالات متحده هستند

ویدئویی نشان می دهد که راننده و مسافر در حال شلیک به یکدیگر در اتوبوس در حال حرکت در ایالات متحده هستند

این حادثه زمانی رخ داد که مسافر با راننده اتوبوس درگیری لفظی کرد.

ویدئویی دراماتیک در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد راننده اتوبوس و مسافر در اوایل ماه جاری در یک اتوبوس در حال حرکت در شارلوت، کارولینای شمالی به روی یکدیگر تیراندازی می کنند. با توجه به الف CNN گزارش، عمری توبیاس 22 ساله پس از درخواست برای پیاده شدن بین ایستگاه ها، با راننده دیوید فولارد بحث و جدل کرد. راننده به مسافر گفت که باید تا توقف تایید شده بعدی صبر کند و پس از آن بحث شدیدی آغاز شد.

”بهت جرات میدم من را لمس کن.» در این ویدیو شنیده می شود که آقای توبیاس می گوید. سیستم حمل و نقل منطقه شارلوت گفت که او سپس یک اسلحه را بیرون آورد و اپراتور اتوبوس نیز یک اسلحه گرم بیرون آورد و هر دو به یکدیگر شلیک کردند. گلوله های شلیک شده توسط این دو مرد پارتیشن شیشه ای را که راننده را از سرنشینان جدا می کند، شکست.

طبق اعلام سیستم حمل و نقل، در حالی که راننده از ناحیه بازو ضربه خورده بود، سرنشین از ناحیه شکم ضربه خورده است. راننده سپس اتوبوس را متوقف کرد و در حالی که آقای توبیاس در حال خزیدن به سمت عقب اتوبوس بود، صندلی خود را ترک کرد.

ویدیو را اینجا ببینید:

مسافران باقیمانده توسط راننده که به تکان دادن اسلحه خود ادامه داد و سپس یک گلوله دیگر به سمت مظنون شلیک کرد، مجبور شدند به عقب اتوبوس بروند. CNN. در همین حال، مسافر مجروح در عقب را باز کرد و خارج شد، در حالی که آقای فولار از در جلوی اتوبوس خارج شد.

هم آقای فولار و هم آقای توبیاس در وضعیت پایداری هستند و انتظار می رود بهبودی حاصل شود.

اداره پلیس شارلوت-مکلنبورگ گفت که آنها آقای توبیاس را به حمله با استفاده از سلاح مرگبار، ایجاد جراحات جدی، برقراری ارتباط با تهدید و حمل سلاح گرم مخفی متهم کرده اند.

از سوی دیگر، RATP Dev، اپراتور شخص ثالث اتوبوس‌های شهر، گفت که طبق WCNC، پس از اینکه آقای فولار سیاست‌های کارکنان را با حمل سلاح گرم در محل کار نقض کرد، راه خود را از هم جدا کرده است.

وکیل آقای فولار، کن هریس، گفت WSOC که او اسلحه داشت چون در کار احساس امنیت نمی کرد. فعلا اتهامی از او دریافت نشده است.