وکیل می گوید: گزارش شرم آور، پدر بریتنی اسپیرز هزینه های حقوقی را طلب می کند

پدر بریتنی اسپیرز خواستار هزینه های حقوقی است، وکیل می گوید

دادگاهی در ایالات متحده ماه گذشته به مدت 13 سال محافظه کاری بریتنی اسپیرز خواننده را خاتمه داد. (فایل)

واشنگتن:

متیو روزنگارت، وکیل ستاره پاپ، بریتنی اسپیرز، پدرش، جیمی اسپیرز، را به خاطر درخواستش مبنی بر پرداخت هزینه های قانونی بریتنی پس از تعلیق از کنسرتش که اکنون به پایان رسیده، مورد انتقاد قرار داده است. وکیل آقای اسپیرز را صدا زد و خواسته او را “شرم آور” توصیف کرد.

آقای روزنگارت در بیانیه ای که در اختیار هالیوود ریپورتر قرار گرفت، در مورد خواسته آقای جیمی صحبت کرد. او گفت: “این درخواست شرم آور است. آقای اسپیرز میلیون ها دلار از بریتنی به عنوان یک محافظ درو کرد، در حالی که میلیون ها دلار به وکلایش پرداخت کرد، همه از کار و پول سخت بریتنی.”

او افزود: “محافظت خاتمه یافته است و آقای اسپیرز به طرز مفتضحانه ای تعلیق شده است. در این شرایط، دادخواست او نه تنها از نظر قانونی بی ارزش است، بلکه یک نفرت است. بریتنی با تلخی در مورد دردی که پدرش برای او ایجاد کرده است شهادت داده است و این فقط بر آن می افزاید.” این کاری نیست که پدری که دخترش را دوست دارد انجام می دهد.”

در اسناد دادگاهی که در 15 دسامبر بایگانی شد و توسط هالیوود ریپورتر به دست آمد، آقای اسپیرز از دادگاه درخواست کرد تا هزینه های وکالت حقوقی خود را که “در روند رسیدگی به وظایف امانتداری او در رابطه با خاتمه” نگهبانی خواننده شرکت می کنند، پوشش دهد.

در این طومار آمده است: «پرداخت سریع هزینه‌های وکیل جیمی برای اطمینان از پایان دادن سریع و کارآمد نگهبانی ضروری است تا به بریتنی اجازه داده شود تا آنطور که او و جیمی می‌خواهند کنترل زندگی‌اش را در دست بگیرد».

به عنوان بخشی از مقررات یک کنسرواتوری، خواننده هر زمانی که او را بر سر ترتیبات قانونی به دادگاه می‌برد، صورت‌حساب‌ها و هزینه‌های حقوقی خود و پدرش را پرداخت می‌کرد.

زمانی که آقای اسپیرز قبل از تعلیق از سمت خود به عنوان محافظ ستاره پاپ، درخواست پایان دادن به محافظه کاری دربار خود را داد، این کار در سپتامبر به پایان رسید. پس از آن در نوامبر سال جاری توسط یک قاضی لس آنجلس، خدمت بریتنی به طور رسمی خاتمه یافت.

این پرونده ها استدلال می کردند که “تعهدات امانتداری که جیمی به عهده دارد با تعلیق وی یا با حکم خاتمه نگهبانی خاتمه نمی یابد” و با عدم پوشش مالی وکالت قانونی خود، وی در معرض “ورشکستگی شخصی و ویرانی دفاع از ادعاهای بی اساس” قرار می گیرد.

در این طومار آمده است: «اگر محافظه‌کاری بتواند یک محافظه‌کار را مجبور کند که شخصاً هزینه‌های قانونی قابل توجهی را برای دفاع از ادعاهای بی‌اساس بپردازد، هرگز نمی‌خواهد به عنوان محافظ قدم بگذارد».

این پرونده ادامه داد: «جیمی نباید برای دفاع از مدیریت خود در املاک، جایی که هر یک از اقداماتش تا کنون با وکیل و تأیید دیگران در این دادرسی ها از جمله دادگاه انجام شده است، فدای رفاه شخصی خود شود».

این طومار به دنبال درخواست‌های خواننده برنده گرمی در دهه گذشته، که در سال گذشته به اوج عمومی رسید، مبنی بر برکناری پدرش به عنوان محافظ شخص و دارایی‌اش صورت می‌گیرد.

در یک سخنرانی در طول جلسه دادگاه ژوئن، بریتنی از جانب خود در دادگاه صحبت کرد و به اشتراک گذاشت که پس از اینکه مجبور به گشت و گذار و تغییر داروهای خود بر خلاف رضایت خود شد، تحت تأثیر یک محافظه‌کاری «سوءاستفاده‌کننده» قرار گرفت.

بریتنی اسپیرز برای اولین بار در سال 2008 تحت سرپرستی پدرش قرار گرفت و پدرش بر دخترش بر اساس شرایط مقرر در دادگاه نظارت می کرد. جلسه بعدی در 19 ژانویه برای رسیدگی به مسائل معلق حسابداری و سایر مسائل باقی مانده تعیین شده است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)