وزیر استرالیا اعلام کرد، حتی اگر کاملاً واکسینه شده باشید، اگر مخالف دستورات باشید، ضد واکس هستید – RT World News

مایکل گانر، رئیس منطقه شمالی، طی یک کنفرانس مطبوعاتی داغ گفت، افرادی که با دستورات واکسن کووید-19 مخالف هستند، «ضد وکس‌کننده‌ها» هستند، و مایکل گانر گفت که موارد مثبت بیشتری در ایالت او «انتظار می‌رود».

گانر در طی یک کنفرانس مطبوعاتی که در آن از او پرسیده شد که آیا موضع تندرو او در مورد دستورات واکسن ممکن است تا حدودی از دریافت این واکسن دوری کند، این را بیش از حد روشن کرد که هر کسی که 100٪ از دستورات فزاینده واکسیناسیون فزاینده ایالت حمایت نمی کند، یک حقیقت است.ضد واکسراو استدلال کرد، حتی اگر آنها خودشان واکسینه شده بودند، استرالیایی ها یا مبتلا به ویروس بودند یا با دستورات.

اگر چراغ سبز نشان دهید، به هر کسی که مخالف واکسن استدلال می کند، آرامش بدهید، حمایت کنید، شما یک ضد واکسن هستید. وضعیت واکسیناسیون شخصی شما کاملاً بی ربط استگانر اعلام کرد.

اصطلاح «ضد واکسر» که قبلاً برای اشاره به والدینی استفاده می‌شد که با واکسیناسیون برای فرزندان خود مخالف بودند، در طول همه‌گیری کووید-19 معنای آن گسترش یافته و شامل هر کسی می‌شود که با واکسیناسیون برای خود مخالف است – و اکنون، از نظر واکسن سرسخت. حامیان، هرکسی که با یک فرمان مخالفت می کند، خواه خودش آن را گرفته باشد یا نه.

ادامه مطلب


سیاستمداری که از کووید برای محدود کردن حقوق مردم به سطحی بی‌سابقه استفاده کرده است، دوباره حمله می‌کند

اگر به هر شکل، شکل یا شکلی در مبارزه علیه این دستور کار می کنید، پس شما کاملاً ضد فساد هستید.او ادامه داد، و اصرار داشت که دستور دولت برای واکسیناسیونکاملا انتقادی” برای نجات جان “من هرگز از حمایت از واکسن ها عقب نشینی نمی کنم، و هرکسی که برای این مأموریت بیاید، شما ضد واکسن هستید.گانر غرغر کرد.

قرنطینه در شهر کاترین این ایالت قرار بود تا ساعت 6 بعدازظهر چهارشنبه شب به وقت محلی تمدید شود زیرا با وجود 1300 نتیجه آزمایشی که هنوز مشخص نیست، مقامات “هنوز منتظر موارد مثبت بیشتری هستیم.دو مورد در روز دوشنبه شناسایی شد – یک مرد 67 ساله و یک مادر 33 ساله که گفته می شود.تماس نزدیک یک مورد تایید شدهبا این حال، آزمایش فرزند او بارها منفی بود.

با وجود کم بودن موارد، گانر اصرار داشت که “به احتمال زیادموارد مثبت دیگری نیز در این منطقه وجود داشت، به نقل ازآثار مثبت مداومدر حوضه آبریز فاضلاب محله، اما به منطقه رودخانه رابینسون در نزدیکی این محله اجازه داد تا از قرنطینه خارج شود و به ساکنان این امکان را می‌دهد که تا زمانی که محله را ترک نکرده‌اند، حرکت کنند.

وزیر اصرار داشتبه جای تشویقتنها راه رسیدن به سطح واکسیناسیون به هدف مورد نظر بود.

این داستان را دوست دارید؟ با یک دوست به اشتراک بگذارید!