ورزشکار اسپانیایی پس از 500 روز تنهایی در غار ظاهر شد

ورزشکار اسپانیایی پس از 500 روز تنهایی در غار ظاهر شد

بئاتریز فلامینی، ورزشکار نخبه، کوهنورد و کوهنورد. (فایل)

مادرید:

یک ورزشکار افراطی 50 ساله اسپانیایی از گذراندن 500 روز زندگی در عمق 70 متری در غاری خارج از گرانادا و بدون هیچ تماسی با دنیای خارج، در آزمایشی که توسط دانشمندانی که به‌دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد ظرفیت‌های انسان هستند، بیرون آمده است. ذهن و ریتم شبانه روزی

بئاتریز فلامینی، ورزشکار نخبه، کوهنورد و کوهنورد، توسط تیم پشتیبانی خود گفته می شود که رکورد جهانی طولانی ترین زمان گذراندن در غار را شکسته است. او 48 ساله بود که به غار رفت و دو تولد را به تنهایی در زیر زمین جشن گرفت.

fl1vb8po

بئاتریز فلامینی دو تولد را به تنهایی در زیر زمین جشن گرفت. (فایل)

او چالش خود را در روز شنبه، 20 نوامبر 2021 آغاز کرد – قبل از شروع جنگ اوکراین، بحران ناشی از هزینه زندگی، پایان نیاز طولانی مدت اسپانیا به ماسک COVID و مرگ الیزابت دوم، ملکه بریتانیا.

پوشش رسانه‌ای از ظهور او در نور بهار در جنوب اسپانیا در روز جمعه محدود بود تا او را تحت تأثیر قرار ندهد، اما پخش تلویزیونی تلویزیون ملی TVE او را با عینک‌های تیره نشان داد که به سمت تیم پشتیبانی خود می‌خندید. با پوشیدن ماسک، او را در آغوش گرفتند.

مدت کوتاهی پس از آن، او تجربه خود را “عالی، بی نظیر” توصیف کرد.

او که برای جزئیات بیشتر توسط خبرنگاران تحت فشار قرار گرفت، افزود: «یک سال و نیم است که سکوت کرده‌ام و با کسی جز خودم صحبت نمی‌کنم.

“من تعادلم را از دست می دهم، به همین دلیل نگه داشته می شوم. اگر اجازه بدهید دوش بگیرم – یک سال و نیم است که به آب دست نزده ام – تا مدتی دیگر شما را می بینم. آیا این خوب است با شما؟”

کلاه پشمی

خانم فلامینی وقت خود را در زیر زمین با انجام تمریناتی برای حفظ تناسب اندام و مشغولیت خود، نقاشی و طراحی و بافتن کلاه های پشمی می گذراند. به گفته تیم پشتیبانی او، او دو دوربین GoPro را برای ثبت زمان خود گرفت و 60 کتاب و 1000 لیتر آب را به دست آورد.

او در فیلمی که توسط Timecave ارائه شده است، همانطور که پروژه دوبله شده است، در زمان حضور خود در غار گفت: “غارها مکان های کاملا امنی هستند، اما بسیار دشمن انسان و مغز هستند زیرا شما نور روز را نمی بینید. ، شما نمی دانید زمان چگونه می گذرد، شما تحریک عصبی ندارید.

اینطور نیست که زمان سریعتر یا کندتر می گذرد، صرفاً نمی گذرد، زیرا همیشه ساعت چهار صبح است.

خانم فلامینی توسط گروهی از روانشناسان، محققان، غارشناسان -متخصصان مطالعه غارها- و مربیان فیزیکی که هر حرکت او را زیر نظر داشتند و سلامت جسمی و روانی او را زیر نظر داشتند، هر چند هرگز با هم تماس نداشتند، تحت نظر بود.

به گزارش خبرگزاری اسپانیایی EFE، تجربیات او توسط دانشمندان دانشگاه‌های گرانادا و آلمریا و یک کلینیک خواب در مادرید استفاده شده است.

آنها در حال مطالعه تأثیر انزوای اجتماعی و سرگشتگی موقت شدید بر درک افراد از زمان، تغییرات عصبی روانشناختی و شناختی احتمالی که انسان‌ها در زیر زمین متحمل می‌شوند و تأثیر آن بر ریتم‌های شبانه‌روزی و خواب بودند.

وب سایت کتاب رکوردهای گینس “طولانی ترین زمان زنده ماندن در زیر زمین” را به 33 معدنچی شیلیایی و بولیویایی اهدا می کند که پس از فروریختن معدن مس و طلای سن خوزه در شیلی در سال 2010، 69 روز و 688 متر (2257 فوت) را زیر زمین گذراندند.

سخنگوی گینس نتوانست فوراً تأیید کند که آیا رکورد جداگانه ای برای زندگی داوطلبانه در غار وجود دارد و آیا خانم فلامینی آن را شکسته است یا خیر.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)