“واکسینه ترین” مکان روی زمین کریسمس را لغو می کند – اخبار RT World

در میان افزایش موارد ابتلا به کووید-19، جبل الطارق رویدادهای رسمی کریسمس را لغو کرده و مردم را از میزبانی مجالس خصوصی به مدت چهار هفته “به شدت” منصرف کرده است. کل جمعیت واجد شرایط جبل الطارق واکسینه شده اند.

اخیراً دولت جبل الطارق اعلام کرده است مهمانی های رسمی کریسمس، پذیرایی های رسمی و گردهمایی های مشابه لغو شده است و به مردم توصیه می شود تا چهار هفته آینده از رویدادهای اجتماعی و مهمانی اجتناب کنند. فضاهای بیرونی بیش از فضاهای داخلی توصیه می شود، از دست زدن و بغل کردن خودداری می شود و استفاده از ماسک توصیه می شود.


پاسپورت واکسن بابانوئل باعث تحریم سوپرمارکت ها می شود

“افزایش شدید تعداد افرادی که تست کووید-19 مثبت شده اند در روزهای اخیر یادآوری آشکار این است که ویروس هنوز در جامعه ما بسیار شایع است و این مسئولیت همه ما است که تمام اقدامات احتیاطی منطقی را برای محافظت از خود و محافظت از خود انجام دهیم. عزیزان ما” وزیر بهداشت سامانتا ساکرامنتو گفت.

جبل الطارق، یک قلمرو کوچک برون مرزی بریتانیا که با اسپانیا مرز زمینی دارد، در هفت روز گذشته به طور متوسط ​​روزانه 56 مورد ابتلا به کووید-19 را مشاهده کرده است که این رقم در سپتامبر کمتر از 10 مورد در روز بود. افزایش موارد، توسط دولت به عنوان “نمایی” علیرغم اینکه جبل الطارق دارای بالاترین نرخ واکسیناسیون در جهان است.

بیش از 118 درصد از جمعیت جبل الطارق به طور کامل علیه کووید-19 واکسینه شده اند، که این رقم به دلیل دوزهایی که به اسپانیایی هایی که هر روز برای کار یا بازدید از قلمرو از مرز عبور می کنند، بیش از 100 درصد است. استفاده از ماسک همچنان در مغازه ها و وسایل نقلیه عمومی الزامی است.

کمپین اولیه واکسن در پاسگاه بریتانیا در اوایل بهار 2021 به نتیجه رسید و بخش بزرگی از جمعیت به طور کامل علیه کووید-19 تلقیح شدند. این یکی از اولین مکان‌هایی در اروپا بود که محدودیت‌ها را پس از زمستانی از قرنطینه‌ها کاهش داد، در آنچه «عملیات آزادی» نام گرفت.

جبل الطارق در حال حاضر دوزهای تقویت کننده را برای افراد بالای 40 سال، کارکنان مراقبت های بهداشتی و سایر افراد تجویز می کند. “گروه های آسیب پذیر” و تزریق واکسن به کودکان بین 5 تا 12 سال.

کشورهایی که به خوبی واکسینه شده اند نیز اخیراً افزایش موارد ابتلا به کووید-19 را گزارش کرده اند. در سنگاپور، جایی که 94 درصد از جمعیت واجد شرایط تلقیح شده اند، موارد و مرگ و میرها در پایان اکتبر به بالاترین حد خود رسید و از آن زمان به بعد اندکی کاهش یافت. در ایرلند، جایی که حدود 92 درصد از جمعیت بالغ به طور کامل واکسینه شده اند، موارد ابتلا به کووید-19 و مرگ و میر ناشی از این ویروس از ماه اوت تقریباً دو برابر شده است.

این داستان را دوست دارید؟ با یک دوست به اشتراک بگذارید!